Una lettera incoraggiante di ringraziu !

viste

A vigilia di u Festival di Primavera in ferraghju 2021, INFORM hà ricevutu una lettera di ringraziamentu da China Southern Power Grid.A lettera era di ringrazià INFORM per dà un altu valore à u prughjettu di dimostrazione di a trasmissione di energia DC multi-terminale UHV da Wudongde Power Station à Guangdong è a Pruvincia di Guangxi (in seguitu chjamatu "U Prughjettu Kunliulong DC"), mobilizà attivamente risorse per sustene. a custruzzione di u prughjettu, implementà risolutamente i bisogni di i clienti, implementà currettamente, organizate bè, promossi in ordine, compie u compitu di produzzione è furnisce cù alta qualità, furnisce una guaranzia di materiale solidu per u funziunamentu di u prugettu.

Introduzione di u prughjettu

INFORM è China Southern Power Grid cuminciaru à cooperà in 2012 è anu cooperatu in 25 prughjetti finu à avà.U prughjettu Kunliulong DC di a nostra cuuperazione sta volta hè divisu in trè sub-prughjetti: Kunbei Converter Station Project, Liubei Converter Station Project, è Longmen Converter Station Project.

"U Prughjettu Kunliulong DC hè un prughjettu di trasmissione di energia di u mondu sanu cumpletu cù successu è messu in opera in Cina da u 19u Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunista Chine. Hè un prughjettu chjave naziunale per a trasmissione di energia da u punente à l'est cun un naziunale chjaru. Pianu di sviluppu energeticu durante u periodu "13th Five-Year Plan". Questu hè u primu prughjettu di dimostrazione DC multi-terminale UHV di u paese. Hè attualmente u prughjettu hibridu DC multi-terminale in u mondu cù u più altu livellu di tensione è a più grande capacità di trasmissione. hè dinù una misura impurtante di China Southern Power Grid à implementà u Cumitatu Centrale Partitu "sei stabilità" è esigenze "sei guaranzia" è serve u sviluppu ecunomicu è suciale generale.

U prughjettu Kunliulong DC hà un investimentu tutale di 24,26 miliardi di yuan.Hè previstu per esse messu in funziunamentu è trasmissioni di putenza in 2020. Serà cumpletu è messu in funziunamentu in 2021. Da tandu, aumenterà a capacità di trasmissione di putenza di u canali di 8 milioni di kilowatts, è a trasmissione di putenza annuale serà più di 32 miliardi. kilowatt-ora.

A custruzzione di u prughjettu Kunliulong DC hè una misura impurtante per implementà a strategia di trasmissione di energia da u punente à u livante è prumove u cunsumu di energia pulita.Hè ancu una misura impurtante per rializà l'allocazione ottimali di risorse è serve i bisogni pratichi di a custruzzione di a Greater Bay Area Guangdong-Hong Kong-Macao.Questa hè una mossa maiò per studià è implementà l'ideulugia sucialista cù caratteristiche chinese in a nova era di Xi Jinping è u spiritu di u 19u Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunista Chine, è custruisce una impresa di punta mundiale cun cumpetitività glubale.Hè di un significatu impurtante per a prumuzione di u sviluppu verde, u sviluppu innovativu è u sviluppu regiunale coordinatu."

U prugettu hè situatu in a muntagna prufonda, à parechje ore di guida da u trasportu convenientu.E cundizioni di stallazione sò difficili, e strade sò robuste, è u prucessu di trasportu è di stallazione sò difficiuli.A nostra cumpagnia dà una grande impurtanza à stu prughjettu è mobiliza diverse risorse in a cumpagnia per dà priorità à a custruzzione di u prugettu.In particulare durante u periodu di prevenzione è cuntrollu di COVID-19.Cù un altu gradu di cuscenza pulitica, u sensu di rispunsabilità, a cuscenza di a situazione generale è a cuscenza di a squadra, implementemu risolutamente i bisogni di i clienti, organizemu bè, promossi in ordine, compie u compitu di produzzione è furnisce cù alta qualità, furnisce una solida guaranzia di materiale per u funziunamentu liscia di u prugettu.U prughjettu di Kunliulong DC hè statu finitu è ​​messu in opera una meza annu prima di u calendariu u 27 dicembre 2020. U prughjettu hà stabilitu 19 primi mundiali: u prughjettu di trasmissione DC multi-terminale UHV di capacità più grande di u mondu, u primu UHV multi-terminale hibridu DC. prughjettu, u primu prughjettu di stazione di cunvertitore DC flexible A UHV, u primu prughjettu di trasmissione DC flexible cù a capacità di auto-pulizia di difetti DC di linee aeree, etc.

Sta lettera di ringraziamentu da China Southern Power Grid, porta INFORM micca solu muvimenti, ma ancu incuragisce è spur.INFORM hà da cuntinuà à campà à l'aspettattivi, cumpiendu attivamente e so rispunsabilità suciali, aderiscenu à l'innuvazione di a tecnulugia è di l'applicazioni, è aiutanu l'imprese è i clienti à ottene una produzzione è una vita più intelligenti cù l'automatizazione, l'informatizazione è a tecnulugia, i prudutti è i servizii intelligenti continuamente migliurati!


Tempu di post: May-06-2021

Seguici