Cumu l'Almacenamiento Automatizatu di Magazzinu Revela a Soluzione Ottimale di a Logistica Intelligente Farmaceutica?

viste

1-1

Luyan Pharma si trova in u 16 in u top 100 di l'imprese all'ingrossu farmaceutica in Cina per i rivenuti principali di l'affari, è hè stata classificata u 1 trà l'imprese di distribuzione farmaceutica in a Pruvincia di Fujian per 11 anni consecutivi.

1. Prucessu di Logistica Pharmaceutical Originale
A causa di a particularità di u mercatu farmaceuticu, l'imprese di distribuzione farmaceutica ùn deve micca solu scuntrà a puntualità è l'incertezza di i bisogni terminali, è l'urgenza di malatie infettive subite, ma ancu avè bisognu di trattà cù a periodicità di a produzzione industriale farmaceutica è l'incertezza di in- trasportu di transitu.

Luyan Pharma spera di risolve u prublema di u pacchettu tutale è di a classificazione in quantità per via di soluzioni logistiche automatizzate à u futuru, migliurà l'efficienza operativa per mezu di mezzi tecnichi altamente intelligenti è automatizati, riducendu i costi operativi è ottene una crescita economica.Cumu ROBOTECH hà realizatu l'aspettattivi di Luyan Pharma per Xiamen Modern Pharmaceutical Intelligent Warehousing and Distribution Center?
2-1

2. Pianificazione attenta, sfondate unu per unu

   - Pmagazzinu allet
- Mmagazzinu ulti-pass
- Fmagazzinu di terra
- Itrasportu di magazzinu n-out
- Ocugliera di rder
- Itrasportu nter-floor
- Gcugliera à persona
-Sistema di software WCS/WMS

Challenges:

Ci sò parechje categurie di SKU di droga, è u prucessu di rifornimentu hè cumplicatu;
Operazioni manuali tradiziunalisò usati in tutti i ligami, chì hè inefficiente;
• Per fà operazioni di ordine multi-standard è di picculi batch in una grande zona, l'operatore hà bisognu di viaghjà da è da u
zona designata à pedi, èu funziunamentu pigghia assai tempu;
• A zona di cugliera hà un prucessu cumplicatu.Micca solu deve esse sceltu manualmente è verificatu secondu u
cuntenutu di l 'ordine, ma dinù i prudutti sò guastatu da u tempu à tempu, èu tassu d'errore di picking resta altu.

Tuttu u prughjettu includemagazzinu pallet, multinavettamagazzinu, magazzinu di pavimentu, trasportu in-out in magazzinu, raccolta di ordini, trasportu inter-piani, raccolta di merchenzie à persona, sistema di software WCS / WMS, etc.
3-1
PalletStorageArea

L'area di almacenamento di pallet include6 corsieè12 piani.Quandu i merchenzie palletizzate partenu da u magazzinu d'altitudine, seranu mandati fora di u magazzinu o mandati à u prossimu ligame per a cugliera sana, chì migliurà assai l'utilizazione di u spaziu di almacenamento.

Bin StorageArea

L'area di almacenamento di u bin hè cuncepitu cù4 corsieè34 piani, cù una capacità di almacenamento di2.000 scatuli / ora. In cunfrontu cù a cugliera manuale tradiziunale, usistema multi-navettarealiza operazioni di prucessu cumplettamente automatizate.Inoltre, u sistema hè faciule è flessibile per uperà, è u disignu modulare pò esse appiicatu à merchenzie di diverse dimensioni è pesi.Utilizendu asistema multi-navetta,i tassi di raccolta di ordini in u magazzinu cintrali di a cumpagnia sò aumentati significativamente.

Sistema di Picking di Merchenzie à Persona

U4 stazioni di raccolta di merchenzie à personasò ergonomichi, è l'operatori ponu operà in a "zona d'oru", è più80 000 articulisò cogliu ogni ghjornu, chì hè più cà3 voltepiù efficace ch'è a scelta manuale.

A-Frame Sorter

U sorter A-Frame sorte i prudutti d'alta frequenza,Replenishes a merchenzie durante l'ore di punta bassa, è hè cumplettamente utilizatu per a cugliera automatica durante l'ore di punta, è u persunale pòottimisimu a cunfigurazionesecondu l'operazione di magazzinu.

U sorter A-Frame hè adattatu per articuli chjuchi, sorte à una tarifa di5.000 pezzi / ora. Efficienza di scelta migliorataèprecisione di scelta rapida.
4-1

EnormeCostAvantaghjus:

• L'efficienza di u travagliu hè migliuratu, è l'efficienza di cugliera pò esse aumentata da finu à6 volte;
• A tarifa di precisione pò esse aumentata finu à99,999%;
• L'efficienza operativa hè significativamentemigliuratu di 50%;
Doppiu magazzinu di almacenamentuprestazione in u spaziu esistenti;
Espansione intelligente modulare pò scuntrà u sviluppu cummerciale à longu andà.

3. InnuvazioneCreattorevuluntà Win
5-1

InnuvatoriBripresa:

• Unavetta multiplal'almacenamiento di bin hè22 metri di altezza,sfondendu a tradizione, migliurà assai u tassu d'utilizazione di u spaziu
di almacenamiento, è à u listessu tempu assicurendu ualta precisione di posizionamentuèalta affidabilitàdi u sistema;
Selezzione di merchenzie à personaper evitari u fenomenu di e persone chì aspettanu merchenzie.
• Ogni stazione di picking hè dutatu di unbuffer di scatula viota,chì ponu ricuperà rapidamente è accurtà u tempu per a ghjente per aspittà
scatuli di ordine.
• ”Disegnu "Reservoir".U sistema intelligente calculate automaticamente a sequenza di furnimentu di i bins, è sottu u WCS
scheduling, i bins sò furniti in a sequenza ottimizzata.

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com

 


Tempu di Postu: 21-Mar-2022

Seguici