Cume u Sistema di Shuttle Mover Aiuta l'Industria Alimentare à Risolve i Problemi?

viste

Usistema di trasportu navettaa suluzione risolve una seria di prublemi per l'imprese, cum'è un grande aumentu di u voluminu di trasfurmazioni di l'ordine, una bassa efficienza in l'outbound, è operazioni cumplesse di picking.Evita di travaglià in un ambiente di minus 25 °, è furnisce un bonu ambiente di travagliu per i travagliadori.

1. Panoramica di u prughjettu

- 4 setti di navetta è trasportatori di navetta
-
4stratialmacenamiento
-
1 set di inlegatu è foraequipaggiu di trasportu
-
2 serie di trasportatori verticali di carica
-
64 pallets/ora
- M
inus 25 gradi

U magazzinu hè utilizatu cum'è un magazzinu friddu per almacenà l'alimentariu.Per riduce in modu efficace u costu di rinfrescante è maximizà a capacità di almacenamento, hè aduttatu un densu sistema di almacenamento di navetta è trasportatore.U prugettu hè previstu per avè 1 strada,4 setti di navetta è trasportatori di navetta, 4stratimagazzinu, 1 set di inlegatu è foraequipaggiu di trasportu, è 2 set di trasportatori verticali di carica.Realizà cumplettamente automaticamente in e fora di magazzinu.

U sistema pò operà àminus 25 gradi, è rializeghja una seria di operazioni automatiche da depalletizazione, magazzinu, almacenamentu è consegna di prudutti.

1-1
Prublemi:

  • Cù l'espansione di l'affari, u voluminu di trattamentu di l'ordine di l'imprese hè aumentatu significativamente.
  • I magazzini chì operanu manualmente affruntà parechje difficultà: bassa efficienza, operazioni cumplesse è ambienti di travagliu duri.

U scopu principale di a ricerca è u sviluppu di a navetta è di u trasportatore di navetta hè di localizà un sistema di almacenamentu intelligente efficiente, è a so efficienza in-out pò ghjunghje.64 pallets/ora.Per l'imprese cù u voluminu di cummerciale in rapida crescita, u sistema di trasportu di navetta hè assaisuluzione adatta.

2. Accessu Sstrategia perSistema di trasportu Shuttle

2-1

Ingressustrategia:
U magazzinu di a navetta èmutore di navettadi solitu combina ustrategia di partizione intelligentequandu assigna a strada inbound, è usa u principiu di muvimenti in u più vicinu.Dopu chì a strada in entrata hè determinata, uprincipiu di riempimentuhè aduttatu, vale à dì, a strategia di allocazione drive-in hè aduttata per u spaziu di carica in a strada.

Outboundstrategia:
Quandu si attribuisce e strade in uscita, diversi principii cum'è materialeFIFO, è alluntanendu à u più vicinu sò generalmente usati per u trattamentu di equilibriu cumpletu.Dopu chì a strada in uscita hè determinata, u principiu di svuotamentu hè aduttatu, cumminatu cù a pianificazione è u disignu di logistica, è e strategie diFIFO è FILOin a strada sò implementati.

Strategia di trasferimentu:
Attraversu l'operazione cumminata di navette è trasportatori, hè pussibule traslassi in modu flessibile trà diverse zone di magazzinu, pavimenti è strade di u magazzinu densu, chì hècunveneper i clienti àin modu flexiblegestisce i magazzini è attribuisce materiali.

Tstrategia alleata:
Per mezu di a cumminazione organica di u software d'infurmazione, u sistema di cuntrollu elettronicu è l'equipaggiu logisticu.A navetta pò esse spedita per trasfirià i pallets à a fine di u corridoiu à a parte anteriore di u pickup outbound in sequenza.Migliurà l'efficienza logistica è a capacità di uscita.

3-1
3. AapplicabileIindustrie
U sistema di trasportu navetta hè largamente utilizatu in l'alimentariu di a catena di friddu, l'industria chimica, l'energia nova, u vinu, a ceramica, l'arredamento di a casa, a cumunicazione, l'electricità, a nova vendita è altre industrie.

Vantaghji:

1).U disignu modulare di l'equipaggiu rializeghjal'automatizazione di u sistema, chì hè un perfettu
cumminazzioni di magazzinu intensivu è sistema intelligente di magazzinu.
2).
L'equipaggiu supplementu in a tappa più tardi pò espansione l'efficienza di l'ingressu / magazzinu di magazzinu, realizà l'aghjurnamentu

di u sistema di racking semi-automaticu di navetta, è interconnetta cù i sistemi di produzzione è logistica;

3).Modu di spedizione:FIFO/FIFO;
4).Uesigenzeper u layout di u magazzinu, l'altezza di u pianu è a carica sòsignificativamente

ridutta;

5).A combinazione di layout hè assaiflexible, è pò realizà un pianu non cuntinuu,

layout multi-zona, è rializàalmacenamentu cumplettamente automaticu.

U sistema di trasportu di navetta pò maximizà u spaziu di almacenamento in una zona limitata, è hà e caratteristiche di u costu d'investimentu bassu è un altu ritornu.Pò rinfurzà cumplettamente u livellu di a gestione logistica di l'impresa, furnisce un supportu di dati per l'analisi di decisione ausiliaria per a produzzione è a vendita, riduce i costi di u travagliu è, infine, ghjunghje u scopu di migliurà a competitività core di l'imprese.

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di post: 25-mar-2022

Seguici