Cumu u magazzinu automatizatu aiuta l'industria di a robba à migliurà l'utilizazione di u almacenamentu?

viste

1-1-1
In l'ultimi anni, u sviluppu di l'industria di a robba hà introduttu a tendenza di persunalizazione, C2M, moda veloce, novi mudelli di cummerciale, è novi sistemi di serviziu di supply chain.Cum'è una impresa di punta di l'equipaggiu di logistica, Inform Storage segue strettamente a tendenza di u sviluppu di l'industria è hà recentemente furnitu cù successu Anta Shoes è Daqian Textile soluzioni in linea cù u sistema di supply chain di u cliente.

Prughjettu logisticu integratu di u parcu industriale di Anta Group

2-1-1
Panoramica di u prughjettu

U prughjettu logisticu integratu di u parcu industriale di Anta Group hà firmatu recentemente ufficialmente un cuntrattu cù Inform.Inform furnisce soluzioni intelligenti di magazzini automatizati per u prughjettu di u parcu logisticu Anta per creà un sistema ottimizatu di a catena logistica di calzature è vestiti Anta.

• U numeru tutali di bè in stu prughjettu hè circa200 000
• U spaziu di magazzinu copre un spaziu di98.550 metri quatratu
• Aduttà una varietà di tipi di scaffali cum'è autumàticuScaffali AS/RS, Racking VNA, scaffali a più livelli, è scaffali di pannelli
• Utilizazione di u magazzinu aumentatu da200%

3-1
Introduzione di u cliente
Anta (China) Co., Ltd. hè diventata una di e più grandi cumpagnie di marca di marchi sportivi cumpleti in Cina, è hè stata listata cù successu in Hong Kong in 2007. A gamma di prudutti copre vestiti, scarpi è accessori, è in 2008, hà lanciatu. una serie di sporti per i zitelli è una serie di scarpi di moda.Anta hà una vasta reta di cummercializazione in Cina, chì copre 31 pruvince, municipalità è regioni autonome, cumprese e cità di primu, secondu, terzu è quartu livellu.Finu à avà, hà più di 8 000 punti di vendita in franchising marca Anta.Oltremare, i prudutti Anta sò entrati in 20 paesi è regioni cumpresi Serbia è Ungheria in l'Europa di l'Est, Singapore è Filippine in l'Asia Sud-Est, Kuwait in u Mediu Oriente, Paraguay è Perù in Sudamerica.

Introduzione di u prughjettu
U prughjettu logisticu integratu di u parcu industriale di Anta Group hè situatu in Jinjiang, una cità mudellu in l'industria di calzature è vestiti.U prughjettu pò sustene a scala cummerciale di Anta Grouppiù di 50 miliardi di yuanin u futuru, è a spedizione annuale di scarpi è vestiti supererà200 milioni di pezzi;A distribuzione diretta di u magazzinu tutale copreràpiù di 10.000 magazzini in tuttu u paese;A capacità di trasfurmazioni di ogni ghjornu di e-commerce superaun milione di ordini;a logistica hà trasfurmatu da un mudellu grossista à un mudellu di distribuzione diretta, è u tempu d'arrivu di u produttu pò esse scurciatuda 35 ghjorni à u più veloce 48 ore.A suluzione intelligente di magazzini Inform aiuta Anta Group à realizà a custruzzione intelligente è automatizata di l'industria logistica in u prucessu di trasfurmazioni industriali è aghjurnamentu, riducendu in modu efficace i costi è migliurà a competitività di i prudutti.

Prughjettu di magazzinu di filati di cotone di Ningbo Daqian Textile

4-1-1
Panoramica di u prughjettu
Ningbo Daqian Textile Co., Ltd hà firmatu recentemente un accordu di cuuperazione ufficiale cù Inform, è Inform furnisce una soluzione intelligente di almacenamentu automatizatu per u prughjettu di magazzinu di filati di cuttuni di Ningbo Daqian Textile Co., Ltd.

• U numeru tutali di bè in stu prughjettu hè circa16880
• U magazzinu copre una zona dipiù di 7.000 metri quatratu
• Aduttatuautumàticusistema di magazzinu
• Utilizazione di u magazzinu aumentatu da200%

5-1
Cliente
Introduzzione
Ningbo Daqian Textile Co., Ltd. hè una filiale di Ningbo Shenzhou Knitting Co., Ltd., chì hè a più grande impresa di maglieria in u paese.Zhejiang Ningbo Shenzhou Knitting Co., Ltd hè stata fundata in marzu di u 1990. Hè una cumpagnia listata in Hong Kong.A cumpagnia copre una superficie di 68 ettari, cù una zona di custruzzione di 860.000 metri quatratu.Hà circa 50 000 impiegati è un attivu tutale di 2,7 miliardi di yuan.Cù l'equipaggiu avanzatu internaziunale, hè una grande impresa chì integra a tessitura, a tintura è a finitura, a stampa, u ricami è a fabricazione di vestiti.

Introduzione di u prughjettu
U prughjettu di u magazzinu di filatu di cuttuni di Ningbo Daqian Textile Co., Ltd. hè situatu in Beilun District, Ningbo City.U prughjettu di u magazzinu di filatu di cuttuni di sta cooperazione aduprà acarica pallet di 700 kg, l'altezza di u racking hè di circa22 metri, è u racking navetta hà10 strati di merchenzie;Un totale di3 trasloelevatoriè2 set di sistemi di entrata è uscita.Stu prughjettu riduce assai i costi di produzzione è di almacenamento è migliurà l'efficienza di a produzzione.A suluzione intelligente di magazzini Inform aiuta Shenzhou Group à realizà a custruzzione intelligente è automatizata di l'industria logistica in u prucessu di trasfurmazioni industriali è aghjurnamentu, riducendu in modu efficace i costi è migliurà a competitività di i prudutti.

Inform Storage s'impegna à furnisce soluzioni megliu per l'industria di calzature è vestiti è cresce inseme cù i clienti!

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di post: ghjugnu-10-2022

Seguici