Cumu l'Inform Intelligent Storage Project Aiuta à aghjurnà l'Intelligenza Digitale di "MENON"?

viste

Recentemente, u"SuzhouMENON"prughjettu di almacenamentu intelligentecustruita in cunjunzione da Inform Storage è MENON hè stata ufficialmente messa in opera.Cum'è un "prughjettu di riferimentu" di MENON, a fine di MENON in Suzhou hè una tappa per MENON.Dopu chì hè ufficialmente messu in produzzione, prumove ancu più l'implementazione di a strategia di produttu di MENON di "separazione di sementi è prudutti" è l'aiuterà à realizà a so "pianu di radduppiamentu" u più prestu pussibule.

1-1
Cum'è u primu fabricatore di l'equipaggiu di logistica in u mondu è l'impresa di punta in u campu di a logistica intelligente, Inform Storage hè stata assai implicata in l'industria per parechji anni,cù più di 20000 casi di prughjettu successu.A so attività copre robots logistichi intelligenti, software intelligente, integrazione di sistemi, magazzinu è servizii di operazione,è ponu furnisce i clienti cù suluzioni di sistema di magazzini logistichi intelligenti one-stop.

Dopu à a cuuperazione strategica trà e dui partiti hè stata ghjunta, Sonic Fly Storage è MENON Biotech anu capitu i bisogni attraversu parechje volte di negoziazione, è hà realizatu analisi di sistema multidimensionale nantu à u posizionamentu di u prugettu in Suzhou è e so caratteristiche di l'industria, scenarii d'applicazione, caratteristiche di u produttu. , etc.Infine, usistema di navetta radio à quattru direzioniA suluzione hè stata aduttata per realizà a pianificazione generale, u disignu è l'implementazione di u prugettu.

1. Introduzione di prughjettu
2-1
MENON (codice stock: 301156) hè stata fundata in u 1997. Hè una impresa d'alta tecnulugia specializata in a ricerca, u sviluppu, a produzzione è a vendita di l'additivi alimentarii è a materia prima di l'enzymolysis proteina.I prudutti di a cumpagnia sò principarmenti utilizati in l'alimentazione di l'animali cum'è porchi, pollame, ruminanti è prudutti acquatici, è s'impegna à "diventà una sucietà di tecnulugia di nutrizione animale leader in u mondu".

U Prughjettu Suzhou MENON copre un spaziu di circa20000 metri quatratu è hà sette linee di pruduzzione indipendenti, principalmente impegnate in a ricerca, u sviluppu è a pruduzzione à grande scala di acidificanti, ruminanti, etc..U cumpletu Suzhou MENON risponde à i requisiti di prutezzione di l'ambiente, trattamentu di rifiuti è emissioni, pruduzzione sicura, cunservazione di energia è riduzione di u cunsumu, è si sviluppa versu l'automatizazione, a digitalizazione è l'intelligenza, cumpresu un sistema di almacenamentu intelligente, una stazione di etichettatura automatica, una linea di imballaggio automatica. stazione di alimentazione di robot, centru di cuntrollu digitale visuale, etc.

2. Soluzione

3-1
Quattru vieradiusistema di magazzinu intensivu di navetta
12 metri di altezza è 6 piani di altezza
3201 spazii di carica
6 à quattru direzioniradiunavette
2 trasportatori verticali
Sistema di monitoraghju di almacenamiento WCS&Sistema di gestione di almacenamiento WMS
- Una navetta radio à quattru direzioni
- Veiculi multipli è ascensore

Uà quattru vieradiunavettasistema intensivu di magazzinucustruitu da Inform Storage per MENON hè12 metri di altezza è 6 piani di altezza, cù un totale di3201 spazii di carica.Hè dotatu di6 à quattru direzioniradiunavette, 2 trasportatori verticali, WCSsistema di monitoraghju di almacenamientoèWMSsistema di gestione di almacenamiento.Ogni pianu hè dotatuuna navetta radio à quattru direzioni, chì pò travaglià insemeparechji veiculinant'à u listessu pianu, è pò ancu rializà u funziunamentu di cambiamentu di strati attraversu ulifter.

7-1

8-1
À traversuWMS/WCSsoftware di magazzinu intelligente,tuttu u prucessu digitale, a gestione di magazzini intelligenti è a gestione visuale pò esse realizatu.In un statu d'emergenza, u cliente pò ancu realizà l'operazione di magazzinu è scaricamentu attraversu u sistema WCS o a pantalla di operazione di u sistema ECS in situ.

9-1

10-1
3. Vantaghji di u sistema
1).I requisiti per l'altezza di u magazzinu, l'area è a regularità ùn sò micca elevati;
2).Almacenamiento d'alta densità, cuncepimentu flessibile di a prufundità di u spaziu di carica;
3).Forte flessibilità in emergenza;
4).Disegnu modulari, bona scalabilità, cresce u numeru dinavette radiosecondu efficienza differente;

4. Valore per i clienti
Operazione di pallet in batch completamente automatizata 24 ore
– Scapacità di furtuna aumentatu da 30% - 70%
– Stassu d'utilizazione di u spaziu di almacenamentu finu à 95%

U sistema di magazzinu densu pòrealizà 24 ore di operazione di pallet batch completamente automatizata, cuncapacità di almacenamento aumentatu da 30% - 70%paragunatu cù u precedente,tassu d'utilizazione di u spaziu di almacenamentu finu à 95%, l'efficienza di u funziunamentu duppiò, è u costu di u travagliu assai salvatu.

In u futuru, Inform Storage hà da cuntinuà à guidà l'innuvazione, ottimisà a struttura di u produttu, creà vantaghji di differenziazione, migliurà a satisfaczione di u serviziu di u cliente, è facenu più cuntributi à u sviluppu di l'industria logistica intelligente di a Cina.

 

 

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di Postu: 15-Nov-2022

Seguici