Cumu resiste à u terremotu in u centru di magazzinu logisticu?

viste

Quandu si faci u terrimotu, u centru di almacenamentu logisticu in a zona di disastru serà inevitabbilmente affettatu.Qualchidunu pò operà dopu à u terrimotu, è qualchì equipamentu logisticu hè seriamente danatu da u terrimotu.Cumu assicurà chì u centru logisticu hà una certa capacità sismica è riduce e perdite causate da i loopholes di cuncepimentu è di fabricazione hè diventatu u focu di l'industria di magazzini logistichi.

Hè capitu chì a resistenza attuale di u terrimotu di u centru di magazzinu logisticu si focalizeghja principalmente nantu à cumu l'edificazioni civili di u magazzinu sò resistenti à i terrimoti, cumu u disignu di u magazzinu automatizatu hè resistente à i terrimoti, è cumu ualtarackings èimpilatoregrusin u magazzinu sò resistenti à i terremoti.

1. Resistenza à u terremotu di l'edificazioni civili
Sicondu l'intensità di fortificazione sismica di l'edifizii, l'edificazioni in Cina sò principarmenti divisu in quattru categurie: A, B, C è D. Sicondu a vista tradiziunale, u magazzinu unicu pianu hè ricunnisciutu cum'è edifiziu di Classe D.In ogni casu, per via di u rapidu sviluppu di l'industria logistica in l'ultimi anni, ci sò parechje magazzini automatizati d'altitudine cù funzioni impurtanti, chì sò parechje volte più altu di i magazzini tradiziunali.In fatti, tali centri di almacenamento ùn ponu più esse cunsiderati cum'è edifici di Classe D, per ùn esse micca resistenti à i terrimoti secondu i requisiti di l'edificazioni di Classe D.

A furtificazione sismica hè generalmente ottenuta per mezu di i seguenti ligami: determinazione di i requisiti di fortificazione sismica, vale à dì, determinà a capacità di l'edificazioni per resiste à i disastri di u terrimotu.Per u disignu sismicu, misure sismiche cum'è a fundazione è a struttura devenu esse pigliate per risponde à i requisiti di fortificazione sismica.A custruzzione antisismica deve esse realizata in stretta cunfurmità cù u disignu antisismicu per assicurà a qualità di l'edificazione.Per a gestione sismica, l'edificazioni in usu ùn cambianu micca e so strutture interne à vuluntà.

2. Resistenza à u terremotu di u magazzinu
In generale, l'acciaio di canali incrustati pò esse usatu per l'incrustazione in terra di u magazzinu automatizatu, vale à dì, durante l'incrustazione, ogni fila di bulloni incrustati cunnessi à a colonna di rack sò cunnessi cù un azzaru di canali interu, è dopu l'acciaio di u canali hè cunnessu. cù l'acciaio angulu, cusì chì tutta a terra, u rack è a struttura d'acciaio di u bastimentu, a piastra d'acciaio di culore formanu un sanu, è a so capacità sismica hè assai rinfurzata.

In più di a pressione di fundazione sottu a carica statica di a gru è di u racking, l'aumentu di l'altri carichi sottu a cundizione sismica, a pressione horizontale durante u terrimotu è a tensione ascendente di u stacker deve esse cunsideratu.Sti valori seranu multiplicati paragunatu cù a pressione statica.

3. Resistenza sismica di l'equipaghji di altu
In più di u disignu antisismicu di edifici è sistemi civili, u più impurtante hè di cunsideràquantu l'equipaggiu d'altitudine cum'èrackings è stackergrus hannu capacità anti-sismica.

A capacità sismica di u racking dipende principalmente da a so rigidità è flessibilità.A rigidità dipende principarmenti da a forza di i materiali di pruduzzione di racking selezziunati è u grossu di u scaffale.L'impurtanza di a flessibilità hè uguale à quella di a rigidità, chì dipende principalmente da u disignu di a struttura di racking.

Per l'elevatore di gru chì opera in una pusizioni alta, u so equipamentu ausiliariu, vale à dì, u rail di u celu è u rail di terra, deve esse impeditu da torsioni, deformazioni è ancu frattura in casu di terramotu.

Infine, in l'usu è a gestione di u magazzinu, u magazzinu deve esse operatu secondu u manuale di mantenimentu di u magazzinu, è u mantenimentu necessariu deve esse realizatu secondu u tempu specificatu.

Informateequipamentu d'automatizazione:

Navetta à quattru direzioni

Vantaghji:

  • Hè l'unicu modu per guidà longu a pista longitudinale o trasversale in ogni direzzione nantu à a pista di cruciamentu;
  • A guida bidirezionale rende a cunfigurazione di u sistema più standardizzata;

Funzioni core:

  • A navetta à quattru direzioni hè principalmente aduprata per a manipulazione automatica è u trasportu di merchenzie in pallet in u magazzinu;
  • Accessu automaticu à e merchenzie, cambiamentu automaticu di corsia è cambiamentu di pavimentu, livellu intelligente, è accessu direttu à ogni locu di u magazzinu;
  • Pò esse guidatu nantu à a pista di rack o in terra senza esse limitatu da u situ, a strada è a pendenza, riflettendu cumplettamente a so automatizazione è a flessibilità;
  • Hè un equipamentu di manipulazione intelligente chì integra a manipulazione automatica, guida senza equipaggiu, cuntrollu intelligente è altre funzioni;

A navetta in quattru direzioni hè divisa inà quattru vieradiunavettaè à quattru viemultinavetta.

Navetta radio à quattru direzioni

navetta a quattro sensi (37)navetta a quattro direzioni (66)

Navetta multipla in quattru sensi

Navetta multipla a 4 sensi (32)

Navetta multipla a 4 sensi (44)

 

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di posta: 06-Jan-2023

Seguici