Sutta l'epidemie, cumu ponu i sistemi di magazzini automatizati aiutà e cumpagnie di fonderie à sfondà?

viste

Cum'è una industria di basa in a custruzzione di l'ecunumia glubale, u sviluppu di l'industria di fonderia hè strettamente ligata à u sviluppu di l'ecunumia glubale.

1. Sfondate di u
Pprughjettu
Un fabricatore di colata d'alta precisione in Cina ùn solu hà un inseme cumpletu di linee di produzzione di colata intelligente avanzata da Germania è Giappone, ma hà ancu una capacità di produzzione annuale di 75.000 tunnellate di casting d'alta precisione.U prucessu di casting è a qualità anu ancu righjuntu u livellu internaziunale avanzatu, è hà participatu è formulatu una quantità di standard naziunali (industria).

1-1-1
2. Custruì una fabbrica intelligente cù ROBOTECH

- Msistema di navetta ulti
- Scatola
sistema di trasportu
- E
sistema di cuntrollu elettricu
-
sistema di gestione di magazzini è pianificazione WMS & WCS

Comu tutti sapemu, u prucessu di casting core di sabbia hè diversu è u prucessu hè strettamente cunnessu.A chjave per u successu di u prugettu hè di assicurà e esigenze di u ritmu di u prucessu è a stabilità è affidabilità di l'equipaggiu.L'intera fabbrica intelligente hè cumposta da quattru sottosistemi:sistema multi-navetta, boxsistema di trasportu, sistema di cuntrollu elettricu, gestione di magazzinièsistema di pianificazione WMS & WCS.

2-1
Include:

 

  • Udoppia stratascatulasistema di trasporturializeghja u trasportu automaticu di materiali in tuttu u prucessu di produzzione di core making-core, core assembly, dip-coating, drying, core setting, è u disignu di merchenzie à persona per tutta a linea di produzzione.
  • Hè cuncepitu apposta per a produzzione di casting, cunsiderendu cumplettamente diverse cundizioni anormali in u prucessu di produzzione (riflussu di cambiamentu di linea, scaricamentu anormale, back-baking di l'overtime).

 

A linea di trasmissione di questusistema di trasportu a doppia stratahè un ciclu chjusu, è i bins vacanti sò circulati è trasportati senza off-line.Si pòaiutu efficace à a produzzionementre chì realizà una dumanda in tempu reale di a so linea di produzzione.Micca solu, ROBOTECH usa ancu un sistema multi-navetta cù alta affidabilità per u almacenamentu automatizatu.Cù l'elevatore à a fine di a strada, u flussu di una sola via hè300 scatuli / ora, è più cà8.000 scatuli di core di sabbiapò esse guardatu in aSitu di 600 metri quatratu.

3-1-1

4-1-1

 

3. Smart Factory Project Highlights

1).Casting autumàticu

Rumpendu u cuncettu di u funziunamentu di a linea di produzzione cunvinziunali di casting unicu terrenu, hà creatu un novusistema di produzzione di fabbrica autumàticu terra-ariadi trasferimentu sotterraneo, circulazione in terra è trasportu più altu.Utilizà pienamente u spaziu limitatu è migliurà l'efficienza di a produzzione.

2).Equipamentu avanzatu

U prughjettusalva 2/3 di u travagliu di a linea di produzzionedi a listessa scala, è à u listessu tempumigliurà l'efficienza di a produzzione di 25%, è pòottene una produzzione annuale di 35.000 tunnellate di fusioni.

3).Set cumpletu di gestione è cuntrollu di u sistema WCS / WMS

A fabbrica intelligente di fonderia rializeghja uintensificazione di terra di fabbrica, pruduzzione intelligente, è riciclamentu di rifiuti.Aduttà l'equipaggiu di fabricazione intelligente di u core high-end è u sistema di software d'infurmazione per furmàDisegnu cullaburazione di casting d'alta precisione, persunalizazione flessibile, soluzioni integrate di fabricazione intelligente, guidà l'industria per migliurà u livellu di a fabricazione.

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di Postu: Apr-02-2022

Seguici