Induve allargà u spaziu?Informate Compact Storage vi risponde

viste

À u 2021 (2nd) Advanced Mobile Robot Annual Conference, Gu Tao, Direttore di Inform Storage Engineering Technology Center, hà fattu un discorsu intitulatu "Applicazione è Sviluppu di Storage Compact".Spiegò u sviluppu è l'evoluzione di a logistica intelligente da parechji aspetti cum'è u tipu di magazzinu, a dumanda di u mercatu è l'innuvazione tecnologica è hà spartutu a ricerca di l'applicazioni di Inform Storage in magazzini compacti in scenarii di l'industria cunnessi è l'esplorazione innovativa di u futuru sviluppu di u almacenamentu compactu. .

 

Applicazione di scenario: Estende u spaziu di magazzinu è migliurà l'efficienza

In l'applicazione scena di l'imprese di produzzione è a logistica di terzu, i vantaghji di u magazzinu compactu ponu esse più dimustrati.In questi scenarii d'applicazione, u metudu di produzzione di merchenzie è u modu di entrata è di uscita di merchenzie mostranu e caratteristiche di menu varietà, alta frequenza è grande lotte.U sistema di almacenamentu densu, cù a so densità più alta, più intelligente è più efficiente in u modu di entrata è di uscita, pò migliurà efficacemente l'utilizazione di u spaziu di almacenamentu è l'efficienza operativa.

Gu Tao hà enfatizatu: "Almacenà più merchenzie in un spaziu limitatu o per unità di area, è realizà l'entrata, l'almacenamiento, a scelta è l'uscita efficienti per mezu di l'equipaggiu intelligente.Questu significa chì l'usu di u spaziu di almacenamiento hè allargatu è l'efficienza operativa hè aumentata à u stessu tempu.Questu deve purtà un beneficiu aumentatu à l'impresa ".

Pigliate l'Informnavetta radiosistema (per pallet) cum'è un esempiu, u sistema hè generalmente cumpostu di navetta, elevatore, trasportatore o AGV, rack di almacenamentu compactu è sistemi WMS, WCS, chì ponu realizà operazioni di pallet batch completamente automatizatu 24 ore.Hè adattatu per l'almacenamiento à flussu bassu è d'alta densità, è ancu per l'almacenamiento d'altu flussu è di bassa densità;u sistema hà una alta flessibilità, una forte scalabilità, efficienza multiplicata, è l'utilizazione di u spaziu di almacenamento righjunghji sin'à 95%.

Parlendu di soluzioni più specifiche, Gu Tao analizò: "Unavetta multipla à quattru direzionisistema (per box) hè solu una di e suluzioni per ottene u almacenamentu compactu.In casi specifichi, avemu da solu suluzione di sistema di almacenamentu compactu su misura per i clienti, cunsiderendu cumplettamente e richieste di i clienti, e caratteristiche di l'industria, e cundizioni di magazzinu, e caratteristiche di u produttu è altri fattori ".

 

Casi di prughjetti: Diversi industrii cumpletamente coperti

A finitura di u pruduttu dipende da l'implementazione di u prughjettu, è l'implementazione di u prughjettu specificu rapprisenta a forza tecnica di l'impresa.Finu à avà, Inform Storage hà cumpletu più di 10.000 prughjetti, è mantene una bona relazione di cooperazione cù JD.com, Suning, Huawei, Tesla, FAW, è un gran numaru di imprese famose à longu andà, cusì Inform hà una sperienza ricca. in u serviziu di prughjettu.

 

Actualizazione è iterazione: Informate l'ingenuità per u megliu

Pigliate l'iterazione di i prudutti di robot di logistica intelligente Inform Storage per esempiu.Inform Storage piglia a prima aduttà un disignu ligeru, applicà novi materiali, risparmià energia è riduce u cunsumu è hè ancu in linea cù a direzzione strategica di u scopu naziunale di dual-carbon.In seguitu, u disignu modulare facilita u mantenimentu di l'equipaggiu, è l'aghjurnamenti iterativi di u sistema sò più convenienti.In quantu à a tecnulugia di sensazione è a tecnulugia di cuntrollu, u sistema di cuntrollu di terza generazione sviluppatu indipindentamente da Inform hà ottenutu risultati notevuli, chì permettenu à i robots logistichi intelligenti Inform di ottene più informazioni esterne in tempu reale durante u funziunamentu, percive cumplettamente i cambiamenti in u statu circundante, è facenu. ghjudiziu precisu è azzione precisa.

In l'iterazione di l'aghjurnamentu di u sistema di almacenamentu compactu, Inform Storage hà rinfurzatu e capacità di globalizazione di u sistema di almacenamentu attraversu a cullaburazione di più veiculi è l'applicazione di algoritmi intelligenti, è hà fattu a pianificazione più precisa.

 

Gu Tao hà dettu infine: "Da u racking drive-in à l'racking mobile, navette, à navette à quattru direzioni, u almacenamentu compactu hà avanzatu, è l'industria hè ancu sviluppata è avanzata.

 

In l'onda di u sviluppu di l'industria, Inform Storage hè dispostu à travaglià cù i pari per cumunicà cù l'altri è approfondisce a cuuperazione, mentre cuntinueghja à dà u ghjocu pienu à i so vantaghji, cuncintrau nantu à a ricerca innovativa è u sviluppu di l'equipaggiu di almacenamentu intelligente, in modu di porta più valore à l'industria è à i clienti.

 

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di post: 25-novembre-2021

Seguici