Inform Storage & Robotech hà participatu à a 9a Conferenza Globale di Sviluppu di l'Industria di Logistica Intelligente è hà vintu 3 Premii

viste

Da l'8 à u 9 di dicembre, a "Nona Conferenza Globale di Sviluppu di l'Industria di Logistica Intelligente 2021 è a Conferenza Annuale di l'Imprenditore di l'Equipementu di Logistica Globale 2021" hè stata grandi in Suzhou Shihu Jinling Garden Hotel.Inform Storage, Robotech è più di 400 rapprisentanti di quasi 200 cumpagnie in l'industria, esperti di logistica, è elite da upstream è downstream di a catena industriale si sò andati à l'avvenimentu di l'industria logistica di a Cina sottu a premessa di una stretta implementazione di garanzie di sicurezza è anti-epidemie.

In sta cunferenza, Inform Storage hà vintu u "2021 Smart Logistics Industry Strength Brand Enterprise Award", Robotech hà vintu u "2021 Smart Logistics Industry Excellent Case Award", Jin Yueyue, direttore generale di Inform Storage, hà vintu l'onore persunale di "2021 China Smart". Premiu per u Leader di l'Industria Logistica ".

1. Leadership Summit, Discuss Industry Development

L'8 dicembre, Jin Yueyue, Direttore Generale di Inform Storage, è Tang Shuzhe, Direttore Generale di Robotech, anu participatu à a riunione è hà discututu pienamente è scambiatu opinioni nantu à i prublemi affrontati da l'industria, è presentanu opinioni constructive nantu à a creazione cumuna di un sviluppu sanu è ordinatu di l'ecosistema di l'industria.

Durante a riunione, Jin Yueyue, direttore generale di Inform Storage, è Tang Shuzhe, direttore generale di Robotech, anu ricivutu rispettivamente lettere di appuntamentu cum'è istruttori di l'industria da a Scola di Ingegneria Meccanica di l'Università di Scienza è Tecnulugia di Pechino.Questa mossa hè di grande significazione per dà un ghjocu cumpletu à a tecnulugia, a marca è u putere di a piattaforma di i principali cumpagnie di logistica intelligente, approfondisce l'integrazione di a produzzione, l'insignamentu è a ricerca in u campu di a logistica intelligente, applicà a teoria à a pratica, è cultivà i talenti per sviluppu di l'industria.

2. Informate Storage & Robotech Party

À a cena di l'8 di dicembre, l'urganizatore hà accoltu una ricezione di benvenuta per i invitati di l'industria, è u rappresentante Tang Shuzhe, Direttore Generale di Robotech, hà fattu un discorsu.Ellu disse: "Inform Storage and Robotech accoglie tutti à visità Suzhou per scambià è sparte i rializazioni di l'innuvazione tecnologica è a tendenza di u sviluppu di l'Industria;Informate Storage, Robotech tratta l'ospiti oghje;in u futuru, simu disposti à travaglià cù i nostri pari per fà più cuntributi à u sviluppu di l'industria ".

Duranti l'accolta, u prugramma era maravigliu, è i rigali sò stati dati senza stop.L'invitati di a cunferenza si cumunicanu cun l'altri in una atmosfera rilassata è felice, è hà godutu u vinu.

3. Summit Dialogue, Trends and Directions

Tang Shuzhe hà dettu: "Avemu un sfondate in a fabricazione, duvemu vultà à a fabricazione, è furnisce l'industria cù equipaghji logistichi di alta qualità è efficaci in u costu cù e nostre forti capacità di fabricazione".

4. Testimone di Forza, Vincitu 3 Premii

In sta cunferenza, Inform Storage & Robotech hà guadagnatu un totale di 3 premii cù a so tecnulugia è i so prudutti core.Frà elli, Inform Storage hà vintu u "2021 Smart Logistics Industry Strength Brand Enterprise Award", Robotech hà vintu u "2021 Smart Logistics Industry Excellent Case Award", è u General Manager di Inform Storage Jin Yueyue hà vintu u "2021 China Smart Logistics Industry Leader Award" individuale. Onore.

Cum'è una impresa di punta in u campu di l'equipaggiu di logistica intelligente è di magazzinu, Inform Storage & Robotech prestarà più attenzione à l'innuvazione tecnologica, l'orientazione di u mercatu è a gestione scientifica per guidà u sviluppu in u futuru;Dà u ghjocu cumpletu à i so rispittivu vantaghji in tecnulugia, prudutti, risorse, talenti, etc., scopre l'innuvazione è l'integrazione in prufundità in più campi, è facenu cuntributi pusitivi à u sviluppu di l'industria di magazzini intelligenti di logistica.

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di Postu: Dec-18-2021

Seguici