ROBOTECH Vince u Premiu di "U più Intelligente è Creativu Employer" in Suzhou

viste

U 4 d'Aostu di u 2023,u 10th "Best Employer Activity in Suzhou" tenutu da SuzhouIndustrial Park Human Resources Development Co., Ltd. hè statu apertu à a stazione di radio è televisione di Suzhou.Cum'è rappresentante di l'impresa premiata, a Sra Yan Rexue, Direttore di u Dipartimentu di Amministrazione di Risorse Umane di ROBOTECH, hè stata invitata à assistisce à a ceremonia.

1-1
ROBOTECH si distingue trà parechje imprese è hè stata premiata"U patronu più intelligente"premiu per i so vantaghji tecnologichi è talentu eccezziunali.

2-1
U prughjettu "Best Employer in Suzhou" hè guidatu da l'Uffiziu di Risorse Umane è di a Sicurezza Soziale di Suzhou, a Federazione di i Sindicati di Suzhou, u Dipartimentu di l'Organizazione di u Parcu Industriale di Suzhou, è l'Uffiziu di Risorse Umane è di a Sicurezza Soziale di Suzhou.Hè una di l'attività di selezzione di l'impiegatori più autorità in a regione di Suzhou.Dapoi u so stabilimentu in u 2014, dopu à deci anni di sedimentazione è sviluppu, arricchimentu è creazione, hà cupertu dece settori principali di a cità di Suzhou, cù un totale di 1381 imprese participanti è radiante più di 1,5 milioni di persone impiegati.

Questa selezzione riunisce esperti di guvernu, università, accademia, piattaforme di risorse umane è imprese famose per custruisce un mudellu di valutazione precisu, chì includequattru tappe: rivista esperta, ricerca di l'impiegati, votu publicu è diagnosi di marca.A valutazione include cinque dimensioni: u sviluppu di l'impresa, a custruzzione culturale, u salariu è i benefici, a relazione di l'impiegati è u sviluppu urganisazione, per valutà in fondu a situazione attuale di a marca di l'impiegatori di l'impresa.

7-1

ROBOTECHU successu di questu onore hè inseparabile da u travagliu duru è di dedizione altruista di ogni "carota".Speremu chì e "carote" chì anu viaghjatu inseme ponu sparte stu mumentu gloriosu.

8-1
Stu premiu hè di grande importanza per ROBOTECH in l'attrazione di talenti è a prumuzione di u sviluppu sustenibile è stabile di u so core business.ROBOTECHcontinuerà à esse guidatu da stu onore, impegnatu à l'innuvazione è u sviluppu, creendu un valore più grande per a sucità è i clienti, cuntinuendu à attruverà talenti eccezziunali, cultivà i talenti, prumove u sviluppu durevule di l'impresa, è facenu più cuntributi à u prugressu suciale è a prosperità.

Gru per trasloelehè l'equipaggiu più impurtante perSoluzioni AS/RS.A gru transelevatrice ROBOTECH hè fabricata basatu annantu à a tecnulugia di punta europea, a qualità di fabricazione standard tedesca è più di 30 anni di sperienza di fabricazione.

À ROBOTECH, u spiritu di l'artigianalità di u stilu tedesco è a cultura innovativa vibrante di a Cina si mischianu quì.Utilizemu l'equipaggiu logisticu avanzatu per guidà u mondu in una nova era di fabricazione intelligente, diventendu u partenariu più affidabile di imprese glubale eccezziunali.In u futuru, ROBOTECH hà da cuntinuà à avanzà è cumpiendu a so missione corporativa di"Usendu tecnulugia avanzata per ottene una logistica intelligente" finu à a fine.

 

 

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +8613636391926 / +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:lhm@informrack.com 

kevin@informrack.com


Tempu di Postu: Aug-08-2023

Seguici