A Prima Conferenza Annuale di a Federazione Cinese di Tecnulugia di Storage di Cose hè stata tenuta in Huzhou, è Inform Storage hè stata invitata à participà.

viste

Da u 26 à u 27 di maghju, a prima cunferenza annuale di a Federazione Chinesa di Tecnulugia di Storage di Cose hè stata in Huzhou, Zhejiang, è Inform Storage hè statu invitatu à participà.

A cunferenza fucalizza nantu à a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di u magazzinu digitale, a custruzzione di magazzini intelligenti, u serviziu di valore aghjuntu di l'imprese di magazzini, è a trasfurmazioni di l'imprese di magazzini "fabbriche digitale", è hà realizatu scambii è discussioni approfonditi cù i dipartimenti di u guvernu, l'industria. dirigenti, esperti di l'università è rapprisentanti di l'imprese.

1-1
In sta cunferenza, Inform Storage hà vintu u "2023 Excellent Warehousing and Logistics Project Award" per u so Suzhou Meinong Smart Warehousing Project.Jin Yueyue, Direttore Generale di Inform Storage, hà vintu l'onore individuale di "Warehouse Technology Pioneer Award".Ci hè un totale di 2 premii, chì meritanu veramente.

2-1Eccellente Premiu di Prughjettu di Logistica di Magazzinu

3-1Premiu Pioneer Technology di Warehouse

1. Prughjettuovista

- Sistema di almacenamentu densu di veiculi di nave radio à quattru direzioni
- Altezza di 12 metri è 6 piani
- In totale 3201 spazii di carica
- 6 navette radio à quattru direzioni
- 2 trasportatori verticali
- Sistema di monitoraghju di magazzini WCS
- Sistema di gestione di magazzini WMS
- Una navetta radio à quattru direzioni

Inform Storage hè aà quattru vieradiusistema di almacenamentu densu di veiculi navettacreatu da Meinong Biotechnology, cù aaltezza di 12 metri è 6 piani, totaling 3201 spazii di carica.Hè dotatu di6 à quattru direzioniradiunavette, 2 trasportatori verticali,Sistema di monitoraghju di magazzini WCS, èSistema di gestione di magazzini WMS.Ogni strata hè dotata diunuà quattru vieradiunavetta, chì ponu travaglià inseme cù parechje macchine nantu à a stessa strata o cambià strati attraversu una macchina di elevazione.

4-1
2. Vantaghji di u sistema
1) Requisiti bassi per l'altezza di u magazzinu, l'area, a regularità, etc

2) Almacenamiento à alta densità, cuncepimentu flessibile di a prufundità di u spaziu di carica
3) Forte flessibilità in emergenza
4) Disegnu modulare cù una bona scalabilità, aumentendu u nùmeru di navette secondu e diverse efficienze

5-1
3. C
benefici di u cliente
U sistema di magazzinu densu pò ottene24 oreOperazioni di pallet batch cumplettamente automatizate, cù una capacità di almacenamentoaumentu di 30% -70%paragunatu à prima, un tassu di usu di u spaziu di almacenamiento difinu à 95%, hà radduppiatu l'efficienza di u travagliu, è assai risparmiatu i costi di u travagliu.À u listessu tempu, pò ottene a gestione di u sistema di almacenamentu digitale è visuale, è ottene una gestione magra di l'imprese.

6-1
In u futuru, Inform Storage continuerà à approfondisce a ricerca di l'applicazioni di scenarii di l'industria è furnisce più prudutti è servizii d'alta qualità;Migliurà continuamente a satisfaczione di i clienti è prumove l'innuvazione è u sviluppu cuntinuu in l'industria.

 

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +8613636391926 / +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:lhm@informrack.com 

kevin@informrack.com


Tempu di post: 01-06-2023

Seguici