A Dotazione Digitale Accelera u Sviluppu - Informate u Storage hà participatu à u 2021 Global Smart Logistics Industry Leaders Summit è hà vintu 3 Premii

viste

U 13 di ghjennaghju di u 2022, u "2021 Global Smart Logistics Industry Leaders Summit" hè stata cun successu in Nanjing, Jiangsu!

Jin Yueyue, direttore generale di Inform Storage, hè statu invitatu à assistisce è discute u sviluppu di l'industria logistica intelligente cù esperti è imprese di l'industria!

 

U tema di a cunferenza hè "Cultivazione Profonda Digitale, Convivenza Inclusiva".U prufessore Wu Qingyi, u capu di a logistica di a China è u fundatore di a logistica unificata, hà fattu un discorsu, è u signore Wang Jixiang, vicepresidentu di l'Associazione Chine di Magazzinu è Distribuzione, è altri esperti di logistica anu pronunciatu discorsi principali nantu à "Tendenzi Logistici" è " Catena di fornitura digitale "!

1.Digital endowment à u sviluppu, à esse una impresa seculu

Jin Yueyue, direttore generale di Inform Storage, hà dettu: "Attualmente, e tecnulugia emergenti si sviluppanu rapidamente, è a tecnulugia digitale è intelligente hè diventata un fattore di dotazione per l'imprese per entra in una nova tappa di sviluppu.In fatti, hè sempre cumu per guidà l'innuvazione, in modu chì l'imprese ponu migliurà continuamente a qualità, aumentà l'efficienza è riduce i costi!

Jin Yueyue hà dettu: "L'era hà datu à Inform Storage l'uppurtunità di sviluppà;u spiritu innovativu, a cultura corporativa è u mudellu di gestione scientifica sò tutti i beni preziosi di a nostra cumpagnia!A visione di Inform Storage hè di esse una impresa di seculu!In questu prucessu, Inform hè dispostu à cuntribuisce à u sviluppu di l'industria ".

Direttore Generale di Inform Storage: Jin Yueyue

2.Ben meritatu, Inform hà vintu 3 premii

Inform Storage hà vintu u "2021 Smart Logistics Industry Strength Brand Award", "2021 Smart Logistics Industry Excellent Case Award", è Jin Yueyue, General Manager di Inform Storage, hà vintu u "2021 China Smart Logistics Industry Leader Award" onore persunale, un totale. di 3 premii, reale à u nome.

2021 Smart Logistics Industry Strength Brand Award

2021 Smart Logistics Industry Excellent Case Award

2021 China Smart Logistics Industry Leader Award

3.Digital custruzzione, guidanu a industria

In u campu di a custruzzione digitale è l'applicazioni interattive di tecnulugia di punta, Inform Storage hè in prima linea di l'industria!

In u 2021, a piattaforma di dimostrazione "Industrial Grade 5G + Intelligent Handling Robot" creata cumuna da Inform Storage è l'Istitutu di Tecnulugia Informatica di l'Accademia Cinese di Scienze, Sylincom, è l'Alleanza Internaziunale di Innovazione Industriale 5G sarà cumpletata.Cù e so caratteristiche di bassa latenza, larga copertura, grande cunnessione è anti-interferenza, furnisce un forte supportu per a custruzzione di l'ambiente digitale è a custruzzione di l'infrastruttura;

A reazione in catena risultante hè stata prestu manifestata in e funzioni di interazzione di l'intelligenza digitale di piattaforme cum'è SAP, CRM, SRM è MES.

In uttrovi di u stessu annu, a piattaforma di surviglianza intelligente 3D "Eagle Eye" è a piattaforma di serviziu di surviglianza di l'equipaggiu "Shen Nong" almacenata da Inform sò stati ufficialmente liberati.Marca chì i successi tecnulugichi d'avanguardia cum'è u gemellu digitale di Inform, l'interazzione digitale-intelligente è a visualizazione anu cuminciatu à avanzà à piena velocità in u campu di u magazzinu intelligente è sò cuminciati à esse implementati.

In più, Inform Storage Intelligent Logistics Robot di terza generazione navetta in quattru vie per pallet hè dotata di un sistema di cuntrollu di terza generazione auto-sviluppatu, cuncepimentu modulare, più sottile, più stabile è più ligeru;interazzione digitale-intelligenza, u rendimentu hè statu migliuratu cumplettamente da 10%.

In u futuru, Inform Storage avarà sempre una longa strada per andà in quantu à a custruzzione digitale, l'empowerment di l'intelligenza digitale, è a prumuzione di l'integrazione transindustriale è u sviluppu di a logistica intelligente!Ùn ci scurdemu micca a nostra intenzione originale, è cuntinuemu à innuvà è avanzà per esse una impresa di seculu!

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di post: 16-Jan-2022

Seguici