Casu di navetta radio à quattru direzioni: Nanjing Inform Group aiuta Dowell Science & Technology à rende a logistica è u magazzinu più intelligente

viste

Unavetta radio à quattru direzionisistema hè un aghjurnamentu di unavetta radio bidirezionaletecnulugia di vittura.Pò viaghjà in parechje direzzione, opera in modu efficiente è flessibile nantu à e strade, è ùn hè micca limitatu da u spaziu è faci un usu pienu di u spaziu.

Recentemente, Nanjing Inform Group, cum'è un cumpagnu, hà ottimizatu u disignu inseme cù Dowell Science & Technology Co., Ltd., è hà furnitu una garanzia tecnica per l'operazione efficiente di tuttu u sistema logisticu attraversu l'applicazione innovativa di u pallet-type four-. sistema di navetta di modu.

1. Introduzione di u cliente

Sichuan Dowell Science & Technology Co., Ltd hè statu stabilitu in nuvembre 2003. U so attività principale hè a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione è a vendita di chimichi fini.I prudutti coprenu i chimichi di pelle, coloranti à l'acqua, materiali di rivestimentu industriale, adesivi, etc. Cù a capacità di produzzione di più di 200 tipi di prudutti, hè stata listata nantu à u GEM in 2016.

2. Panoramica di u prughjettu

U prugettu hè situatu in u conte di Xinjin, a cità di Chengdu.A custruzzione di l'ingegneria civile cuminciò à principiu di 2018, è u magazzinu hè statu ufficialmente messu in usu in nuvembre 2019. A capacità massima di almacenamento di stu magazzinu di almacenamentu intensivu righjunghji più di 7 600 tunnellate, è a capacità media di u ghjornu pianificatu hè 100-120 tunnellate.U numaru di spazii di almacenamentu: 7,534 spazii di carica in totale, di quali barili, polveri, pallets vacanti, è materiali rimanenti sò almacenati in u primu livellu in 1,876 spazii di carica, è i barili sò almacenati in 2, 3 è 4thin 5,658 spazii di carica.

U magazzinu utilizeghja l'alta flessibilità di a navetta à quattru direzioni di tip pallet per fà chì i magazzini di manca è di diritta cumunicanu trà l'altri.L'equipaggiu di logistica avanzatu è mudernu utilizatu in l'area di u magazzinu, cumprese 6 setti di sistemi di navetta radio a 4 direzioni, 4 setti di sistemi di elevazione verticale, sistemi di trasportu è sistemi di gestione logistica (WMS), hè impegnatu à custruisce u magazzinu in un intelligente intelligente. magazzinu chì integra l'automatizazione di l'informatizazione è l'intelligenza.

3. Four-way Radio Shuttle System

Unavetta radio à quattru direzionihè un dispositivu intelligente utilizatu per a manipulazione di carichi palletizzati.Pò caminari sia verticalmente sia horizontale, è pò ghjunghje in ogni locu in u magazzinu;u muvimentu horizontale è u almacenamentu di e merchenzie in u rack sò cumpletati da una sola navetta radio à quattru direzioni.Cambiendu i strati di l'elevatore, u gradu d'automatizazione di u sistema hè assai migliuratu.Hè una nova generazione di l'equipaggiu di manipulazione intelligente per soluzioni di almacenamentu intensive di palette.

A navetta radio à quattru direzioni hà caratteristiche notevuli:

1) A navetta radio à quattru direzioni hà una struttura compatta, una piccula altezza è dimensione, salvendu più spaziu di almacenamento;

2) Corsa in quattru direzioni: Realizà u trasportu puntu à puntu unicu, chì pò ghjunghje à ogni spaziu di carica nantu à u pianu pianu di u magazzinu;

3) Cambiamentu di strata intelligente: Cù l'elevatore, a navetta radio à quattru direzioni pò realizà u modu di travagliu efficiente di u cambiamentu di strati automaticu è precisu;

4) Control intelligente: Hà dui modi di travagliu automaticu è semi-automaticu;

5) Alta utilizzazione di u spaziu di almacenamentu: In cunfrontu cù u sistema di racking ordinariu di navetta, u sistema di almacenamentu intensivu automaticu automaticu di a radio à quattru vie pò migliurà ancu u tassu d'utilizazione di u spaziu di almacenamentu, di solitu da 20% à 30%, chì hè da 2 à 5. volte quella di u magazzinu pianu ordinariu;

6) Gestione dinamica di u spaziu di carica: Cum'è un equipamentu automaticu avanzatu di manipulazione di materiali, a navetta radio à quattru direzioni ùn pò micca solu permette à e merchenzie di esse automaticamente almacenate è almacenate in u magazzinu secondu i bisogni, ma pò ancu esse cunnessi organicamente cù u magazzinu. ligami di pruduzzione fora di u magazzinu.

7) Modu di magazzinu automaticu senza pilotu: Reduce assai a carica di travagliu di u persunale di u magazzinu è furnisce a pussibilità per u magazzinu di realizà u travagliu senza equipaggiu.

Caratteristiche di a navetta radio à quattru direzioni di Nanjing Inform Group:

○ Tecnulugia di circuiti integrati indipendenti;

○ Tecnulugia di cumunicazione unica;

○ Conduzzione in quattru direzioni, travagliendu attraversu strade;

○ Disegnu unicu, cambiante strati;

○ Operazione cullaburazione di parechje veiculi nantu à u stessu pianu;

○ Aiutà à a pianificazione intelligente è a pianificazione di a strada;

○ L'operazioni di a flotta ùn sò micca limitate à l'operazioni di prima in entrata, prima uscita (FIFO) o prima entrata, ultimu uscita (FILO).

4. Beneficii di u prugettu

1).Alta densità, cumparatu cù u stessu magazzinu cumuni, a tarifa di l'inventariu aumenta da 20% ~ 30%;

2).Altu gradu d'automatizazione, veìculu à quattru vie + lifter + sistema di gestione WCS / WMS, docking cù u NCC di u cliente per realizà una piena autumàtica in è fora di u magazzinu;

3).U sistema generale hà un altu gradu di flessibilità, chì si riflette in dui aspetti:

A. I magazzini di manca è di diritta sò cunnessi, è ogni settore di navetta radio è lifter à quattru vie sò mutualmente rimpiazzabili.Se un solu set di sistemi falla, l'altri trè sistemi ponu esse chjamati in ogni mumentu per ottene u travagliu normale in u magazzinu;

B. U numaru di navette radio à quattru vie pò esse aumentatu in ogni mumentu secondu e esigenze di efficienza di u cliente.

Nanjing Inform Group serà, cum'è sempre, impegnatu à mantene vicinu à i bisogni di i clienti, suluzioni d'integrazione logistica su misura, è aduprà scienza è tecnulugia avanzata per ottimisà l'offerta di magazzini interni è i ligami di circulazione, aiutanu i clienti à capisce u valore aghjuntu di tutta a catena di supply, è infine serve i clienti nantu à u sviluppu sustinibili, rendendu a logistica è u magazzinu più intelligente.

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di Postu: Feb-18-2022

Seguici