Informate u Sistema di Navetta Radio: Cumu stabilisce un Benchmark in l'Industria di l'Apparecchi Domestici?

viste

Nta l'ultimi anni, per via di l'aumentu di u costu di a terra è di u travagliu in Cina, è ancu di e specificazioni sustanziali di u produttu in l'e-commerce è di a dumanda in crescita drammatica per l'efficienza di l'almacenamiento in entrata è in uscita in u processu di ordini, u sistema di navetta radio hà attiratu l'attenzione. di l'imprese è hè diventatu sempre più largamente utilizatu.

Usistema di navetta radiohè una innuvazione maiò in a tecnulugia di l'equipaggiu logisticu, è u so equipamentu core hè a navetta radio.Cum'è un sistema logisticu automaticu unicu, sistema di navetta radio principalmenterisolve u prublema di u almacenamentu compactu è l'accessu rapidu di e merchenzie.

Inform Storage hà assuciatu cù Supor per scopre i ligami debbuli di a gestione di a logistica di magazzinu attraversu a gestione di u sistema, per assicurà chì tutta l'operazione logistica pò opera in modu efficiente è ordinatu, èper realizà un modu di gestione logistica intelligente è magrachì sincronizza in modu efficiente a logistica è u flussu di informazioni.

1. Introduzione di u Cliente

Zhejiang Supor Co., Ltd. hè a grande R & D è u fabricatore di utensili di cucina in Cina, una famosa marca di picculi apparecchi di cucina in Cina, è a prima cumpagnia listata in l'industria di l'utensili di cucina in Cina.Fundatu in u 1994, Supor hà a sede in Hangzhou, Cina.Hà stabilitu 5 basi di R&D è di fabricazione in Hangzhou, Yuhuan, Shaoxing, Wuhan è Ho Chi Minh City, Vietnam, cù più di 10 000 impiegati.

2. Panoramica di u prughjettu

U prughjettu copre una superficie di circa 98.000 metri quatratu, cù una superficie di custruzzione tutale di circa 51.000 metri quatratu.U novu magazzinu dopu a fine hè divisu in dui spazii funziunali: u cummerciu esteru è a vendita interna.A custruzzione di u magazzinu intelligente hè stata cumpletata in u magazzinu 15 #, cù una superficie totale di 28 000 metri quadrati è un sistema di navetta radio.U prughjettu hè cuncepitu cù 4 piani di scaffali è 21,104 pusizioni,equipatu di 20 navette radioè 3 set di armadi di carica.À u listessu tempu, l'ingegnere hà fattu un disignu flexible per scuntrà l'aghjurnamentu è a trasfurmazioni di magazzini compacti automatizati in a tappa più tardi.

Disposizione:

3. Sistema di navetta radio

Unavetta radiohè aduprata inseme à u carrettu elevatore manuale per separà u almacenamentu è u trasportu di merchenzie.A navetta radio di telecomando wireless cumpleta a funzione di almacenamentu di merchenzie;u carrello elevatore manuale cumpleta a funzione di trasportu di merchenzie.

Operazione (magazzinu di pallet):

 

Aduprà u carrettu elevatore per mette a navetta radio in a strada induve l'operazione deve esse realizata.

Aduprate un carrettu elevatore per mette i pallets nantu à l'estremità in entrata unu per unu, è mette nantu à i rails di supportu.Ùn guidà micca u carrettu in u rack.

A navetta radio alza ligeramente u pallet, è poi si move orizzontalmente à a pusizioni più prufonda raggiungibile, induve almacena u pallet.

A navetta radio torna à l'estremità entrante di a strada per portà ripetutamente u pallet prossimu.Questa sequenza d'azzioni hè ripetuta quante volte necessariu finu à chì a strada currispundente hè piena.

Ripresa di pallet:

A navetta radio esegue a stessa operazione in ordine inversu.

A navetta radio pò esse aduprata in cunjunzione cù carrelli elevatori, AGV, gru traslatori ferroviari è altri equipaghji.Adopta u modu di operazione multiple navette per realizà u modu di operazione faciule è efficiente di l'utilizatore è hè adattatu per u almacenamentu di diversi beni.Hè l'equipaggiu core di un novu tipu di sistema di almacenamentu compactu.

 

Sistema di navetta radio, chì furnisce a soluzione ideale per e seguenti situazioni:

Un gran numaru di merchenzie palletizzate richiede operazioni di almacenamentu à grande scala è fora;

Alti requisiti per a quantità di almacenamentu di carica;

Stoccaggio temporaneo di merce in pallet o stoccaggio tampone in lotti di ordini di raccolta d'onda;

Periodic big in o out;

Uracking navettau sistema hè statu utilizatu, chì esige l'almacenamiento di pallets cù più prufundità è aumenta a carica di travagliu di u almacenamentu in entrata è in uscita;

Avè utilizatu un sistema di racking semi-automaticu, cum'è carrettu elevatore + navetta radio, sperendu di riduce u funziunamentu manuale è aduttà un funziunamentu cumplettamente automaticu.

 

Vantaghji di u sistema:

Almacenamiento d'alta densità

  Risparmio di costu

Meno danni di racking è di carica

Rendimentu scalabile è migliuratu

 

4. Beneficii di u prugettu

1. U magazzinu uriginale hè guardatu in rack drive-in è stacks in terra.Dopu à l'aghjurnamentu, micca solu u numeru di merchenzie hè assai aumentatu, ma ancu a sicurità di l'operatori hè assicurata;

 

2. L'ambienti di u magazzinu hè flexible, chì pò esse realizatu prima è prima, prima è l'ultimu, è a prufundità di una corsia righjunghji 34 spazii di carica, chì riduce assai u percorsu di guida di l'operatori di carrelli elevatori è hè più còmuda d'utilizà;

 

3. L'equipaggiu necessariu per questa custruzzione di magazzini sò tutti i prudutti sviluppati in modu indipendenti è pruduciutu da Inform Storage.A qualità di u racking è u gradu di currispundenza cù a navetta radio sò assai altu, per minimizzà a rata di fallimentu.

 

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com

 


Tempu di Postu: Feb-25-2022

Seguici