Sistema di Magazzinu Intelligente per l'Industria Auto Parts

viste

Sistema di navetta à quattru direzioni: un livellu cumpletu di gestione di u locu di carica (WMS) è capacità di pianificazione di l'equipaggiu (WCS) pò assicurà l'operazione stabile è efficiente di u sistema generale.Per evità l'attesa di u funziunamentu di a navetta è di l'elevatore di radio à quattru direzioni, una linea di trasportatore buffer hè cuncepita trà l'elevatore è u rack.Unavetta radio à quattru direzioniè l'elevatore trasferiscenu i pallets à a linea di trasportu buffer per l'operazioni di trasferimentu, migliurà cusì l'efficienza di l'operazione.

1.Project Overview

Stu prughjettu adopra un sistema di almacenamentu compactu di navetta radio à quattru vie cù 4 livelli.U pianu generale hè 1 corsia, 3 navette radio à quattru direzioni, è 2 trasportatori verticali.Unavetta à quattru direzionipò rializà funziunamentu di cambiamentu di livellu, è u sistema hè dotatu di un portu di consegna d'urgenza.

U prughjettu hà quasi mille pusizioni di pallet, chì ponu realizà un magazzinu automaticu.Supporta l'accoppiamentu cù u sistema WMS, è in u magazzinu è fora di u magazzinu pò esse implementatu in u sistema WCS o a pantalla di operazione ECS in situ in u statu di emergenza.L'etichette di pallet usanu codici à barre per a gestione di l'infurmazioni.U dispusitivu di rilevazione di dimensioni esterne è pesatura sò pensati prima di u almacenamentu per assicurà u almacenamentu sicuru di e merchenzie.

Interfaccia di u sistema WCS

 

Interfaccia di u sistema WMS

Capacità di funziunamentu di u sistema: una nave radio à quattru vie hà una efficienza operativa unica di 12 pallets / ora, è trè navette radio à quattru vie anu una efficienza cumminata di 36 pallets / ora.

 

2. Four-way Radio Shuttle System

U sistema di navetta radio à quattru vie pò esse adattatu bè à l'ambienti di l'applicazione speciale, cum'è magazzini bassi è forme irregulari, è ponu scuntrà scenarii di operazione cum'è grandi cambiamenti in l'efficienza di l'operazione in è fora è esigenze d'alta efficienza.

U sistema di navetta radio à quattru direzioni in stu prughjettu pò realizà:
◆ Standardizà u prucessu di gestione è simplificà l'operazione.
◆Using computer per gestisce, u contu d'inventariu di materiale hè chjaru, è u locu di almacenamiento di materiale hè precisu.
◆ Codificazione scientifica, gestione di codificazione di materiali è cuntenituri.
◆ Tutti l'ingressu è a surtita sò cunfirmati da i codici di scanning, chì migliurà a precisione è l'efficienza di l'operazioni.
◆ Gestione di l'inventariu: Quistione basatu annantu à l'infurmazioni materiali, u locu di almacenamiento, etc.
◆ Inventariu: U terminal pò esse usatu per selezziunà direttamente i materiali per fà l'inventariu è fà l'aghjustamenti di l'inventariu.
◆ Gestione di log: Registra tutte l'operazioni di l'utilizatore quandu usa u sistema, perchè u travagliu pò esse seguitu da evidenza.
◆ Gestione di l'utilizatori è di l'autorità: I roli di l'utilizatori ponu esse definiti per limità u scopu di l'operazione di l'utilizatori è facilità a gestione.
◆ Realizà a spartera in tempu reale è a gestione di e dati di u materiale di almacenamento: u rapportu cumpletu secondu i bisogni, cum'è: rapporti ogni ghjornu / settimanale / mensili, tutti i rapporti ponu esse esportati in i schedari.

 

3.Project Difficultés è Soluzioni

1).Dui dimensioni di pallets W2100 * D1650 * H1810 è W2100 * D1450 * H1810mm sò almacenati inseme, è u tassu d'utilizazione di u magazzinu hè bassu;
Soluzione: Dui tipi di pallets sparte a stessa navetta radio à quattru direzioni per rializà in è fora di u magazzinu è Intensively store pallets in two sizes, aumentendu assai u tassu d'utilizazione di i magazzini;
2).Certi prudutti ùn ponu esse impilati è almacenati, è a carica è u scaricamentu nantu à u racking sò spessu traspurtati, chì perde a forza di travagliu è hè lenta in efficienza;
Soluzione: Aduprate u sistema di navetta + lifter à quattru direzioni per ottene un almacenamentu compactu in l'orientazione verticale è u dispusitivu per esse in è fora di magazzinu automaticamente.L'efficienza pò esse migliurata aghjustendu l'equipaggiu, chì risparmia assai a forza di travagliu.

Nanjing Inform Storage Group a soluzione di navetta radio à quattru vie hà assistitu cù successu a cumpagnia di l'auto per aghjurnà u sistema di almacenamentu automaticu, risolviu i prublemi di l'area di almacenamentu strettu di i clienti è a bassa efficienza di magazzinu, è hà migliuratu a competitività di u mercatu.Nanjing Inform Storage Group hè impegnatu à furnisce boni suluzioni per e grandi imprese è fabbriche!

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di Postu: Dec-25-2021

Seguici