Più efficace è più intelligente |Inform Cuntribuisce à a Fabricazione di Automatizazione "SMART" di COSMOS!

viste

Informate Storage furnituAS/RS +navetta radio à quattru direzionisuluzione di sistema per u prughjettu Maanshan di COSMOS Co., Ltd.

1. Introduzione di u Cliente

COSMOS Chemical Co., Ltd., stabilitu in April 2000, hè principalmente impegnata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materie prime chimiche di ogni ghjornu.I prudutti coprenu ingredienti attivi cusmetichi è i so materie prime, fragrances sintetici, etc. COSMOS hà avà dui basi di pruduzzione, situatu in Suqian City, Jiangsu Province è Ma'anshan City, Anhui Province.

Duranti l'anni, COSMOS hà aderitu à a pulitica cummerciale orientata à u mercatu.Attualmente, hà una tecnulugia avanzata, un livellu di ricerca è sviluppu è una qualità di produttu in i campi cunnessi, è hà parechje risorse di i clienti di alta qualità.I prudutti sò principarmenti venduti in Europa è i Stati Uniti, è i prudutti principali occupanu una grande parte di u mercatu di prudutti simili.

2. Panoramica di u prughjettu

Stu prughjettu adopra un inseme di AS / RS è dui setti di sistema di almacenamentu compactu di navetta radio à quattru vie.

L'AS/RS hà 10 strati.A pianificazione generale hè di 2 transelevatori a doppia profondità, è un transelevatore per ogni corridoio.U magazzinu AS / RS hà un totale di spazii di carica 1,500.

U magazzinu compactu di u barile viotu in quattru vie hà 2 strati. U magazzinu compactu di barile viotu hà 2 corsie principali, 2 navette à quattru direzioni di tip pallet, 2 elevatori, è l'elevatori ponu realizà l'operazione di cambiamentu di strati.Ci sò 372 spazii di carica in u magazzinu compactu.

U magazzinu compactu di a navetta di u tipu di pallet di materia prima hà u numeru di strati in 10, u magazzinu compactu di materia prima hà 1 strada principale, 2 navette à quattru direzioni di tip pallet, 1 trasportatore verticale di navetta, è u trasportatore verticale di navetta pò realizà cambià. funziunamentu di strati.U spaziu tutale di almacenamentu di u magazzinu compactu hè 450.

3. Four-way Radio Shuttle System

U sistema di navetta radio à quattru direzioni hè generalmente cumpostu da una navetta radio à quattru direzioni, elevatore, trasportatore o AGV, rack di almacenamentu compactu, è sistemi WMS è WCS.Hè l'ultima generazione di soluzioni di almacenamentu compactu intelligenti è cumplettamente automatizate.

Funzionamentu di pallet in batch completamente automatizatu 24 ore, adattatu sia per u almacenamentu à flussu bassu, à alta densità, sia per i sistemi di almacenamentu à flussu elevatu è à alta densità.

Cù a maximizazione di l'usu di u spaziu per l'almacenamiento d'alta densità, riducendu i costi è migliurà a flessibilità, u sistema di navetta in quattru vie hà una forte flessibilità è scalabilità, è l'efficienza pò esse radduppiata.L'utilizazione di u spaziu di almacenamiento pò esse finu à u 95%.

Funzioni di u sistema

◇ Almacenamiento à alta densità, cuncepimentu flessibile di a prufundità di u spaziu di carica

◇ Disegnu modulare, bona scalabilità, u numeru di navette pò esse aumentatu secondu e diverse esigenze di efficienza

◇ I requisiti per l'altitudine, l'area è l'irregularità di u magazzinu ùn sò micca altu

◇ Forte flessibilità in situazioni d'emergenza

Feature

◇ Tecnulugia di circuiti integrati indipendenti, supportu a raccolta di dati è a visualizazione di a piattaforma

◇ Supporta a mistura di parechje dimensioni di pallet

◇ Conduzzione in quattru direzioni, funziunamentu di strada trasversale, funziunamentu di traversu pianu

◇ Supporta l'operazione di cullaburazione multi-navette nantu à u stessu pianu, cù capacità di autodeteczione è evità di l'auto-obstruczione

◇ Sensibilizazione di u locu, assistisce à a pianificazione intelligente WCS è a pianificazione di a strada

◇ L'operazioni di a flotta ùn sò micca limitate à l'operazioni di prima in entrata è uscita (FIFO) o prima entrata è ultimu out (FILO).

◇ Flessibile è faciule d'espansione

4. U Prughjettu Supera Difficultà Tecniche

1) Stu prughjettu rializeghja a cunnessione senza saldatura multi-piani trà u stacker gru di u magazzinu di u produttu finitu è ​​u magazzinu compactu di a navetta radio à quattru vie, chì hè difficiule da stallà è implementà, è u sistema di pianificazione hè cumplicatu;

2) L'altezza di l'elevatore in u magazzinu di materia prima hè alta, è un totale di dece strati di racking compatti sò pensati per esse cunnessi, chì pone una prova impurtante per i requisiti di precisione di l'installazione.

5. Project Implementation Design Highlights

1) Per l'attellu a prova di esplosione induve u magazzinu di materia prima hè cunnessu à l'operazione di u cliente, tutti l'armarii elettrici di u magazzinu di materia prima sò cuncepiti cù armadi elettrici antideflagranti, è l'elevatore di magazzinu compactu è u corridore RGV sò alimentati. da mutori anti-esplosione è catene di trascinamentu;

2) A navetta radio à quattru vie di u pallet hè caricata manualmente;

3) Equipatu di un corridore d'aria RGV cù una altezza di 11 metri è una lunghezza tutale di 80 metri, chì manda direttamente i materiali di magazzinu di materia prima à l'attellu di trasfurmazioni di Classe A;

4) Tutte e linee di trasportu è l'equipaggiu adoptanu fotoelettricità intrinsecamente sicura.

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di Postu: Feb-19-2022

Seguici