Liberazione di u novu pruduttu: a forza di PANTHER X interpreta un rendimentu altu di u costu

viste

1-1-1-1
Lanciamentu di novu pruduttu

PANTERA X

Ogni aghjurnamentu di tecnulugia hè l'incarnazione di a dumanda di u mercatu

Alta affidabilità, cunfigurazione ricca, disignu ligeru, flessibilità, cuncepimentu modulare, consegna rapida, dimensione di u spaziu estremu

2-1-1-1
Hè adattatu per a maiò parte di i scenarii di almacenamento, è parechje cunfigurazioni ponu esse aduprate per interpretà un rendimentu altu di costu.

PANTHER X hè basatu annantu à l'aghjurnamentu di u disignu diserie PANTHERmultifunzionalepalletimpilatoregru, integrendu a tecnulugia europea è i vantaghji di a fabricazione cinese, cù un rendimentu eccellente è u ritornu di l'investimentu,più affidabile, più veloce è più flexible.

Parametri basi
Carica 1500 kg (SD)

1200 kg (DD)
Altitudine 30 m
Velocità di corsa 200 m/min
Accelerazione 0,5 m/s2
Gamma di temperatura -30 ° C ~ 40 ° C
Data hè u limitu massimu di u dispusitivu

1. Disegnu ligeru
Sutta a cundizione di assicurà a forza è a rigidità di a colonna, basatu annantu à a teoria di u disignu di "forza uguale", u disignu di colonna di sezione trasversale variabile è altri mezi tecnichi sò aduttati per riduce u pesu generale da10% à 25%, per riduce u cunsumu d'energia di u mutore è risparmià u costu di usu per i clienti.

2. Disegnu modulare
Basatu nantu à un cuncepimentu modulare è standardizatu, u livellu di fabricazione automatica di u transelevatore hè migliuratu per ottene una produzzione à grande scala, riduce i costi di fabricazione, è migliurà a qualità è a velocità di consegna.

3. Dimensione di u spaziu estremu
Migliurà a densità di almacenamiento, in modu chì i clienti ponu generà un valore più grande per metru quadru di terra.L'altezza minima di u primu pianu hè 550 MM (SD) / 700 M (DD)

4. Sicurezza è cunvenzione di mantenimentu
Basatu nantu à u cuncettu di cuncepimentu di sicurezza intrinseca, riduce i risichi di sicurezza in u prucessu di usu è mantenimentu di l'equipaggiu.U cablaggio di u troncu è a cunnessione rapida di u connector sò aduttati, è diverse piattaforme di operazione sicura è di mantenimentu sò cunfigurate per migliurà a cunvenzione di mantenimentu.

5. Cunfigurazione ricca
Sicondu i bisogni di i diversi gruppi di clienti è i requisiti di standardizazione, sò furnite trè versioni di cunfigurazione di stacker crane: shift basic, versione standard è versione avanzata.

Fornite funzioni ricche è opzioni di marca di pezzi per risponde à e diverse esigenze di i clienti.

Per mezu di un disignu ligeru, PANTHER X hè estremamente simplice è altamente standardizatu per creà un equipamentu di costu.

6-1
L'innovazione ùn si ferma mai.

 

 

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di Postu: Nov-09-2022

Seguici