Discorsu d'annu novu, un novu principiu

viste

U straordinariu 2021 hè passatu, è u novu 2022 hè pienu di pussibulità infinite!In questa occasione, a nostra sucietà vuleria estenderà e nostre benedizioni sincere à l'amichi di tutti i campi di a vita, a ghjente di l'industria è fora di l'industria, i clienti novi è vechji chì anu sempre curatu è sustene u sviluppu di Inform Storage: "Vogliu avè u tempu magnificu in 2022, è avanzà cù i sogni ".

1.Custruisce un fundamentu solidu è guadagnà impulsu
Cù u rapidu sviluppu di e tecnulugii emergenti, una nova volta di cumpetizione di tecnulugia core hè imminente.A furmazione di una cultura corporativa chì si adatta à l'ambiente di u mercatu hè a chjave per cultivà a competitività è a creatività core corporativa.

In principiu di u 2021, Inform Storage hà presentatu u cuncettu di "centricamentu di u cliente, creazione di valore cum'è a so propria rispunsabilità, orientata à i risultati, a migliione cuntinua è a ricerca di l'eccellenza" per rinfurzà i valori corporativi in ​​l'era di a logistica intelligente.À u listessu tempu, in quantu à a struttura di l'urganizazione è a gestione di u sistema, l'ottimisazione cuntinua è l'aghjustamentu sò stati fatti per stabilisce una basa solida per u sviluppu sustinutu è rapidu di Inform Storage.
Keywords: cunsulidà a terra culturale;ottimisimu struttura urganisazione, gestione raffinata

 

2.Integrazione è innuvazione, guidata da a tecnulugia
In 2021, i robots di logistica intelligente Inform storage è u software intelligente anu ottenutu risultati eccezziunali, tecnulugie d'avanguardia sò state largamente aduprate, è capacità di ricerca è sviluppu innovatori sò state significativamente migliurate.Impulsatu da l'innuvazione tecnologica, cuntinueghja à guidà u sviluppu di l'industria.

In aprile, a piattaforma di dimostrazione "5G + Intelligent Handling Robot di qualità industriale" hè stata cumpletata in u Laboratoriu di Storage Inform.A piattaforma hè stata custruita cumuna da "l'Istitutu di Computing di l'Academia Cinese di Scienze, sylincom, International Industrial 5G Innovation Alliance, è Inform Storage".

In maghju, u robot logisticu intelligente di l'almacenamiento Inform hà fattu un novu passu.A terza generazionenavetta radio à quattru direzioniper pallet adopta una struttura megliu è un disignu modulare, chì hè più sottile, più stabile, più ligeru è più veloce, è u so rendimentu hè migliuratu da 10%.Cù u sistema di cuntrollu di terza generazione sviluppatu indipendentemente da Inform, pò trasportà accuratamente ogni pallet di materiali.

In uttrovi, Inform Storage hà liberatu ufficialmente a piattaforma di surviglianza intelligente 3D "Eagle Eye" è a piattaforma di serviziu di surviglianza di l'equipaggiu "Shennong" durante l'Exhibition Hannover di Shanghai, marcà l'iniziu di l'avanzamentu à piena velocità di i gemelli digitali di Inform, l'intelligenza artificiale è altri tagli. rializazioni tecnologica -edge in u campu di almacenamiento intelligente, è hà cuminciatu à implementà.

Parole chjave:I tecnulugii di frontiera sò largamente usati, è e capacità di R&D è innuvazione sò state significativamente migliurate

 

3.Apre u territoriu è ricustruisce u futuru
In settembre 2021, Inform Storage hà annunziatu l'acquisizione di Robotech, marchendu un novu puntu di partenza per Inform Storage per sviluppà cumplettamente ogni tipu di fabricazione di l'equipaggiu d'automatizazione.I dui partiti amparanu da e forze di l'altri, sfruttanu i so vantaghji rispettivi in ​​a tecnulugia, i prudutti, i risorse è i talenti, è si adattanu constantemente à i cambiamenti di u mercatu è i bisogni di u serviziu, ponendu i fundamenti per a realizazione di una impresa domestica di prima classe.In dicembre di u stessu annu, Inform Storage è Robotech hà fattu u so debut in a Nova Conferenza di Sviluppu di l'Industria di Logistica Intelligente in Suzhou, è i dui partiti anu cooperatu strettamente per sviluppà in prufundità.

Finu à avà, Inform hà 5 fabbriche intelligenti è 2 fabbriche più sò in custruzzione.In più di a preparazione di Tailanda, a fabbrica di Jingdezhen hè ancu in custruzzione.
Parole chjave:ottimisazione di a struttura di u produttu, liberazione di capacità di produzzione, layout di u mercatu globale

 

4.Full speed avanti 2022
In 2021, avemu sudatu, pionieri è intraprendenti, è ogni successu hè duramente guadagnatu;innovemu, custruemu solidu, è riunitemu forza.

2022, a piena velocità avanti
In l'ecosistema di logistica intelligente è a catena industriale, Inform Storage hè dispostu à travaglià cù tutti per ottene una situazione win-win, per dà u ghjocu pienu à i so vantaghji rispettivi, è per scrive un magnificu novu capitulu per u sviluppu di l'industria!

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di Postu: Jan-08-2022

Seguici