Cinque tappe di u sviluppu di a tecnulugia di l'automatizazione in u magazzinu

viste

 

U sviluppu di a tecnulugia di l'automatizazione in u campu di u magazzinu (cumpresu u magazzinu principale) pò esse divisu in cinque tappe: tappa di magazzinu manuale, tappa di magazzinu mecanizatu, tappa di magazzinu automatizatu, tappa di magazzinu integrata è tappa di magazzinu automatizatu intelligente.In a fini di l'anni 1990 è parechji anni in u 21u seculu, magazzinu automatizatu intelligente serà a direzzione di sviluppu principale di a tecnulugia d'automatizazione.

 

A prima tappa

U trasportu, u almacenamentu, a gestione è u cuntrollu di i materiali sò principarmenti liberati manualmente, è i so vantaghji evidenti sò in tempu reale è intuitive.A tecnulugia di almacenamiento manuale hà ancu vantaghji in l'indicatori ecunomichi di l'investimentu iniziale di l'equipaggiu.

 

A seconda tappa

I materiali ponu esse spustati è manipolati da una varietà di trasportatori, trasportatori industriali, manipulatori, gru, stacker gru è elevatori.Aduprate pallets di scaffali è racking mobile per almacenà materiali, operate manualmente l'equipaggiu d'accessu meccanicu, è utilizate interruttori di limite, freni meccanici à viti è monitori meccanichi per cuntrullà u funziunamentu di l'equipaggiu.

A mecanizazione risponde à i bisogni di e persone per a rapidità, precisione, altezza, pesu, accessu ripetutu, manipolazione, etc.

 

A terza tappa

In u stadiu di a tecnulugia di almacenamentu automatizatu, a tecnulugia d'automatizazione hà ghjucatu un rolu impurtante in a prumuzione di a tecnulugia di almacenamiento è u sviluppu.In a fini di l'anni 1950 è 1960, sistemi cum'è i veiculi guidati autumàticu (AGV), racking automaticu, robots d'accessu automaticu, identificazione automatica è classificazione automatica sò stati sviluppati è aduttati.In l'anni 1970 è 1980, racks rotativi, racks mobili, gru di stacker di corridoiu è altre equipaghji di manuvra tutti si sò uniti à i ranchi di u cuntrollu automaticu, ma à questu tempu era solu l'automatizazione parziale di ogni equipamentu è appiicatu indipindente.

Cù u sviluppu di a tecnulugia di l'informatica, u focu di u travagliu hè cambiatu à u cuntrollu è a gestione di i materiali, chì necessitanu in tempu reale, coordinazione è integrazione.L'applicazione di a tecnulugia di l'infurmazione hè diventata un pilastru impurtante di a tecnulugia di magazzinu.

 

A quarta tappa

In u stadiu di a tecnulugia di magazzinu automatizatu integrata, à a fini di l'anni 1970 è 1980, a tecnulugia d'automatizazione hè stata sempre più utilizata in u campu di a produzzione è a distribuzione.Ovviamente, l'"isula di l'automatizazione" deve esse integrata, cusì u cuncettu di "sistema integratu" hè statu furmatu.

Cum'è u centru di almacenamiento di materiale in u CIMS (CIMS-Computer Integrated Manufacturing System), a tecnulugia integrata di magazzini hà attiratu l'attenzione di e persone.

À l'iniziu di l'anni 1970, a Cina hà cuminciatu à studià i magazzini tridimensionali cù stackers di tunnel.

In u 1980, u primu magazzinu AS / RS di a Cina hè statu messu in usu in Beijing Automobile Factory.Hè statu sviluppatu è custruitu da Beijing Machinery Industry Automation Research Institute è altre unità.Da tandu,Scaffali AS/RSi magazzini sò sviluppati rapidamente in Cina.

 

A quinta tappa

A tecnulugia di l'intelligenza artificiale hà sviluppatu a tecnulugia d'automatizazione à un stadiu più avanzatu - l'automatizazione intelligente.Attualmente, a tecnulugia di magazzinu automaticu intelligente hè sempre in u stadiu iniziale di u sviluppu, è l'intelligenza di a tecnulugia di u magazzinu hà una larga prospettiva di applicazione.

Inform cuntinueghja à esse in ligna cù a tecnulugia avanzata internaziunale, cuntinueghja à invistisce in ricerca è sviluppu, è sviluppa un equipamentu di almacenamentu automatizatu d'alta tecnulugia.

 

Navetta à quattru direzioni

I vantaghji di a navetta à quattru direzioni:

◆ Pò viaghjà in a direzzione longitudinale o trasversale nantu à a pista cruciata;

◆ Cù a funzione di arrampicata è leveling automaticu;

◆ Perchè pò guidà in e duie direzzione, a cunfigurazione di u sistema hè più standardizata;

 

E funzioni principali di a navetta à quattru direzioni:

◆ A navetta à quattru vie hè principalmente utilizata per a manipulazione automatica è u trasportu di merchenzie pallet di magazzinu;

◆ Immagazzinate è ricuperate automaticamente e merchenzie, cambiate automaticamente corsie è strati, livellu intelligente è cullà automaticamente, è ghjunghje direttamente à qualsiasi pusizioni di u magazzinu;

◆ Pò esse usatu sia nantu à a pista di racking sia in terra, è ùn hè micca limitatu da u situ, a strada è a pendenza, riflettendu cumplettamente a so automaticità è flessibilità.

◆ Hè un equipamentu di manipulazione intelligente chì integra a manipulazione automatica, guida senza equipaggiu, cuntrollu intelligente è altre funzioni;

 

Navette à quattru direzioni sò divisi innavette radio à quattru direzioniènavette multiple à quattru direzioni.

Prestazione di a navetta radio à quattru direzioni:

Velocità massima di viaghju: 2 m/s

Carica massima: 1200 kg

 

Prestazione di a navetta multipla à quattru direzioni:

Velocità massima di viaghju: 4 m/s

Carica massima: 35 kg

Unità di energia: super condensatore

 

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com

 


Tempu di Postu: Feb-22-2022

Seguici