ROBOTECH hè stata Selezziunata cum'è una Pruvincia di Pruvincia di Jiangsu cum'è una Pruvincia di Pruvincia di Jiangsu

viste

1-1-1

Ricertamenti, u Dipartimentu di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione di u Jiangsu hà publicatu l'annunziu nantu à a Lista di u Settimo Batch di l'imprese di dimostrazione di fabricazione orientata à u serviziu di Jiangsu (piattaforme).ROBOTECHAutomation Technology (Suzhou) Co., Ltd. hè stata scelta cun successu, chì hà dimustratu cumplettamente ROBOTECHI servizii di produttu di u ciclu di vita cumpletu di alta qualità è e capacità di gestione di a supply chain.

A fabricazione orientata à u serviziu hè una nova forma industriale di sviluppu integratufabricazione è serviziu, è una direzzione impurtante per a trasfurmazioni èl'aghjurnamentu di l'industria di fabricazione.U scopu di accelerà u sviluppu integratu di a fabricazione è u serviziu, prumove l'imprese di fabricazione per cullà in a catena di valore, è cresce a proporzione di elementi di serviziu in input è output.L'imprese anu cambiatu da furnisce principarmenti prudutti à furnisce prudutti è servizii, espansione servizii di valore aghjuntu orientati à u ciclu di vita sanu di i prudutti, prumove l'innuvazione in mudelli di serviziu, è innuvatu una varietà di forme di "pruduttu + serviziu" mudellu di cummerciale.

1. À propositu di ROBOTECHLOG
Cum'è un fornitore di soluzioni logistiche intelligenti cù vantaghji di tecnulugia di l'equipaggiu core, ROBOTECH si cuncentra nantu à l'ottimisazione è l'aghjurnamentu di magazzini intelligenti è equipaghji di core cù u cuncettu di "equipaggiu avanzatu di logistica core "+"soluzioni è servizii d'automatizazione logistica in tuttu u ciclu di vita".

Aiutà i clienti in diverse industrie per custruisce equipaghji logistichi intelligenti è strutture di magazzinu, implementà u pianu generale è compie l'aghjurnamentu di l'automatizazione logistica in u cuntestu di l'Industria 4.0.Eseguite a gestione ottimizata di a logistica di a produzzione, prumove a spartera di dati è risorse in tutti i ligami di a catena di supply, è ottene un migliuramentu di qualità è efficienza.

2-1
Inoltre, ROBOTECH faci ancu sforzi continui in 5G, Internet di e Cose, intelligenza artificiale è altre tecnulugia emergenti.Ùn sò solu i prudutti core sò stati integrati cù tecnulugia d'avanguardia cum'è debugging virtuale, piattaforma nuvola, tecnulugia visuale, cumunicazione 5G, etc., ma anculayout cumpletu di cumunicazione 5G è custruzzione di monitoraghju di a piattaforma cloudsò stati cumpletati in a basa di produzzione Changshu.Mentre aduprendu a piattaforma cloud per aiutà i clienti à capisce u valore, estende ancu ancu u mercatu di serviziu postale di ROBOTECH.

Attualmente, i prudutti è i servizii di ROBOTECH si sò diffusi in più di 20 paesi è regioni in u mondu, è a so attività copre più di 100 sottosettori cum'è l'energia nova, l'automobile, a fibra ottica, u tabacco, l'aviazione, l'alimentariu, a medicina, a catena di friddu, 3C, è l'electricità.Robtec hè diventatu unu di i pruduttori influenti di logistica di almacenamentu automatizatu in Cina.

3-1-1-1
2. Publicità originale
Publicità di u settimo batch di l'imprese di dimostrazione di fabricazione orientata à u serviziu Jiangsu (piattaforme)

Sicondu l'Avvisu nantu à l'urganizazione di a Selezzione di u Settimu Batch di Pruvinciali Pruvinciali di Pruduzzione Orientata à l'Imprese di Demostrazione (SGXS [2022] No. 195), a lista di u settimo batch di l'imprese di dimostrazione di fabricazione orientata à u serviziu di a Pruvincia di Jiangsu (piattaforme) per esse determinate hè avà publicatu attraversu e prucedure di dichjarazione vuluntaria, raccomandazione lucale, rivisione di forma, rivista esperta, verificazione in situ, dumanda di creditu, etc. U periodu di publicità hè14 - 20 ottobre 2022.

A lista specifica hè a siguenti:

5-1-1-1

 

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:kevin@informrack.com


Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022

Seguici