Cumu pò Informà Apertura di un Novu Capitulu in Sviluppu Custruendu Innuvazione Solida?

viste

1. Disposizione di u mercatu globale, novi scuperte in ordini
In 2022, a quantità di novi ordini firmati da u gruppu aumenterà da circa 50% annu annu.
, principarmenti da a nova energia (batteria di lithium è a so catena industriale, fotovoltaica, Veiculu di carburante alternativu, etc.), catena di friddu alimentaria, fabricazione intelligente, e-commerce transfruntiera, pneumatici di gomma, novi materiali ceramichi, semiconduttori, tessili è altri industriali. i clienti.

A nova industria di l'energia hà vistu un aumentu annu di circa 147% in ordini, mentri l'industria di a catena di friddu (cumprese e cucine cintrali) hà vistu un aumentu annu di 71%.I vantaghji tecnologichi, finanziarii è di scala di l'imprese principali in diverse industrii induve si trovanu i clienti di a cumpagnia sò emersi, è u mercatu hè gradualmente cuncentratu versu l'imprese principali in diverse industrii.A cumpagnia hà ancu stabilitu relazioni di cooperazione più strette cù i principali clienti in l'industrii citati prima.

2. Multiple tecnulugii innovatori chì guidanu u sviluppu di l'industria
In 2022, u robot di logistica intelligente Inform storage è a piattaforma di software intelligente farà una quantità di innovazioni tecnologiche, è diverse tecnulugia di punta seranu largamente applicate è implementate, cumprese intelligenza artificiale AI, tecnulugia 5G, gemelli digitale, analisi di Big data, ecc.Ottenutu 20 opere soft, 1 patente, è 3 autorizazioni di patenti di mudelli di utilità.

1) Intelligentepiattaforma software
Custruisce una piattaforma di gestione di magazzini, integra WMS, WCS è altri sistemi, aduttà l'architettura di Microservizi, scompone l'inseme in parti, è crea moduli cunnessu è fora per risponde à i bisogni flessibili di i clienti. equipaggiu autumàticu cum'è AGV, stacker crane, etc., è cuopere cù tag elettroni prompts à guidà a cugliera manuale di frutta / seeding cugliera è tuttu u prucessu di funziunamentu uffiziu senza carta.

1-1-1

2-1-1

3-1-1
2)
Robot logisticu intelligente
In 2022, basatu annantu à a ricerca di l'applicazione di scenariu di a piattaforma di dimostrazione "Industrial Grade 5G + Intelligent Handling Robot", chì integra e caratteristiche di 5G bassa latenza, larga copertura, grande cunnessione è anti-interferenza, l'Informnavetta di almacenamento, AGV,trasloelevatore, etc. sò più intelligenti è agili, è ponu adattà à scenarii d'applicazione più diversi è cumplessi.

A terza generazionenavetta radio à quattru direzionihè statu cumplettamente aghjurnatu, aduttendu un disignu modulare più ottimizatu, chì hè più sottile, più stabile è più ligeru, cù una migliione di u rendiment di 10%.Accoppiatu cù u novu sistema di cuntrollu di terza generazione sviluppatu indipendentemente di Inform, pò trasportà accuratamente ogni pallet di materiali.

3. I fabbrichi intelligenti di benchmark sò stati successivamente stabiliti
Dopu à120000 metru quadru Anhui Inform Intelligent Factoryhè statu messu in funziunamentu, cù l'intruduzioni di MES è altri sistemi d'infurmazione, a capacità di pruduzzione hè stata liberata è era in piena operazione di carica;A seconda fase di u prugettu hè stata cumpletata, è a Fabbrica Intelligente Ma'anshan hà da ottene una crescita cuntinua in a capacità di produzzione;

In 2022, Jiangxi Inform Intelligent Factory hè stata ufficialmente messa in opera, principarmenti pruducia prudutti cum'è ROBOTECH stacker gru è AMR.A squadra cumuna di Inform è ROBOTECH hà aiutatu à aumentà a so capacità di produzzione, cù una capacità di produzzione di 2000 unità annu.

U mercatu internaziunale hè in constantemente cambiante, è l'ambiente cummerciale hè pienu di parechje variabili.Cù u scopu di superà diversi fattori sfavorevoli, Inform Storage hà focu annantu à l'esplorazione di u mercatu di l'Asia sud-orientale, custruendu a prima fabbrica intelligente oltremare - a Thailand Inform Factory., è stabilisce una squadra di cummercializazione internaziunale per risponde à a forte dumanda di ordini in i mercati d'oltremare, ponendu una basa solida per Inform Storage per stabilisce una rete di vendita globale è un sistema di serviziu dopu a vendita.

E fabbriche intelligenti cù un layout strategicu per l'almacenamiento Inform sò state implementate successivamente, migliurà assai a capacità di produzzione è i prublemi di tempu di consegna di l'almacenamiento audio, è ancu migliurà a qualità di u produttu è a satisfaczione di u serviziu di u cliente.

4-1Jiangxi Factory

5-1Fabbrica di Tailanda

6-1Fabbrica di Anhui

4. Custruì un sistema di supply chain digitale
In u 2022, i sistemi SAP di Ma'anshan Intelligent Factory è Jiangxi Intelligent Factory sò stati lanciati, è l'analisi è a gestione di dati di produzzione sò state ottenute per mezu di un mutore di intelligenza digitale.Basatu nantu à questu, sò stati allargati à moduli di linea di produzzione cum'è a gestione di l'ordine, a gestione di a qualità di u produttu, a gestione di l'equipaggiu è a gestione di l'energia, custruendu un sistema di produzzione magra per fabbriche intelligenti.Per stabilisce una basa solida per a produzzione di l'equipaggiu logisticu intelligente d'alta precisione, assicurendu a qualità di u produttu, è vince a reputazione di u mercatu di marca!

À u listessu tempu, basatu nantu à e piattaforme Internet di livellu industriale,rompe i silos d'infurmazioni, apre i canali di dati per i moduli cum'è a produzzione, a vendita, u pruduttu, a ricerca è u sviluppu, è a gestione, a custruzzione di un sistema di supply chain digitale per l'impresa.Cumbinatu cù i prucessi di cummerciale di a cumpagnia di u gruppu è a connettività di dati trà e plataforme di sistema, i sistemi MES, SRM è eHR sò lanciati per ottene una gestione di l'impresa digitale è visuale, è riflette dinamicamente u statutu cummerciale di l'impresa.

5. Donazione per luttà contr'à l'epidemie è cumpiendu a responsabilità
In u 2022, cù a recurrenza di l'epidemie, Inform hà da piglià parechje misure per almacenà è ripiglià u travagliu è a produzzione.Da una banda, rinfurzà a prevenzione è u cuntrollu, coordinate a cumunicazione attraversu parechje canali, è stabilizzà a catena di supply;Per d 'altra banda, malgradu esse in una situazione difficiule, ricurdemu sempre di a rispunsabilità di l'impresa à a sucetà, è hà fattu donazioni à a cità di Ma'anshan per sustene a prima linea di l'epidemie.

7-1
6. Pienu di lode, veramente degni di u so nome.
In 2022, Inform Storage hè stata premiata cù successu u titulu di"2022 Pruvincia di Jiangsu Specializata, Raffinata è Nove Piccole è Medie Imprese"!In un annu, hà vintu più di deci premii da parechje associazioni di l'industria è istituzioni autoritarii.A forza tecnica di a marca hà ricevutu elogi generali da i clienti glubale.

8-1

 

7. Prughjetti di successu chì copre parechje industrii

Industria di a catena di friddu9-1-1

Altri industrii10-1-1

Basatu nantu à l'innuvazione è u travagliu praticu, ci sforzemu di avanzà è ottene ogni successu chì hè duramente vintu.In u futuru, simu disposti à travaglià cù i culleghi in l'industria per creà un magnificu novu capitulu in u sviluppu di l'industria!

 

 

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +8613636391926 / +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:lhm@informrack.com 

kevin@informrack.com


Tempu di post: Jul-24-2023

Seguici