Interpretazione di 2022 Inform Storage Annual Report

viste

2022 hè u sicondu annu di u pianu di radduppiamentu triennale per u almacenamentu di Inform, è hè un annu di cunnessione.Quist'annu, l'affari di l'equipaggiu core hà cuntinuatu à mantene una crescita stabile, l'attività di integrazione di u sistema domesticu è straneru hà cuntinuatu à sviluppà è cresce, è a prestazione di l'affari hà cuntinuatu à mantene una tendenza di crescita à alta velocità.

1. Riassuntu di u Rapportu Annuale
Durante u periodu di rapportu, a prestazione operativa di a cumpagnia hà righjuntu un novu altu storicu, cù un ingressu di1.541 miliardi di yuan, un aumentu di 52,75%paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu, è mantene un tassu di crescita di più50%per dui anni consecutivi.U prufittu nettu attribuibile à l'azionisti di a cumpagnia listata era133 milioni di yuan, un aumentu di 5,13%paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu;U prufittu nettu attribuibile à l'azionisti di a cumpagnia quotata dopu a deduzzione di i profitti è perdite non recurrenti hè statu114 milioni di yuan, un aumentu di 34,07%paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu.L'ordine di novu firmatu era circa2,461 miliardi di yuan, un aumentu di 36,72%paragunatu à l'annu passatu, principarmenti da industrii cum'è a nova energia, a catena di friddu alimentaria, l'industria di a carta, i semiconduttori, a ceramica high-tech, i novi materiali è l'e-commerce transfrontaliero.

2. Dati cummerciale

  - 1.541 miliardi di yuan&aumentu di 52,75 %
-132,6 milioni di yuan&aumentu di 5,13%
-113,7 milioni di yuan&aumentu di 34,07%
- Incresciutu da 5,13%&0,4507
-3.039 miliardi di yuan&aumentu di 12,24%
-1.261 miliardi di yuan&aumentu di 9,86%

In u 2022, i ricavi operativi eranu1.541 miliardi di yuan,un annu à l'annuaumentu di 52,75 %(1.009 miliardi di yuan)
U prufittu nettu attribuibile à l'azionisti era132,6 milioni di yuan, un annu à l'annuaumentu di 5,13%(126,1 milioni di yuan)
U prufittu nettu attribuibile à l'azionisti di a cumpagnia listata era113,7 milioni di yuan, un annu à l'annuaumentu di 34,07%(84,9 milioni di yuan)
Earnings di basa per parteaumentatu di 5,13%annu à annu à0,4507 (0,4287)
Assi totali di3.039 miliardi di yuan, un annu à l'annuaumentu di 12,24%(2.708 miliardi di yuan)
Assi netti di1.261 miliardi di yuan, un annu à l'annuaumentu di 9,86%(1.149 miliardi di yuan)

3. Strategia cummerciale
1) Fighjendu nantu à l'affari principali è ottene una crescita sustinuta in u rendiment

L'ordine di novu firmatu era circa2.461 miliardi di yuan, anaumentu di 36,72%paragunatu à l'annu passatu, principarmenti da industrii cum'è a nova energia, a catena di friddu alimentaria, i tessili, i semiconduttori, a ceramica high-tech, i novi materiali è l'e-commerce transfruntier.

Nova industria energetica
U voluminu di l'ordineaumentatu di 147%annu à l'annu, serve i clienti domestici cum'è CATL, BYD, SINOMATECH, BTR, SUNTECH, HINABATTERY, è ancu clienti finali stranieri cum'è Kyocera è Automotive Cells Company (ACC).

Industria di a catena di friddu
Volume di ordineaumentatu di 71,00%annu à annu;Prughjetti novi per l'alimentariu frescu è l'almacenamiento friddu prefabbricatu, cum'è Jingdezhen Central Kitchen è Vanke Cold Chain Fuheng Logistics Park;Prughjetti di funziunamentu di a catena di friddu è di mantenimentu cum'è Yihai Jiali è Xiasha Cold Chain.

Industria di e-commerce
A quantità di ordine hè di circa248 milioni di yuan, un annu à l'annuaumentu di 213,15%.Frà elli, u voluminu di l'ordine di e-commerce domesticuaumentatu di 23,86%annu à annu, è u voluminu di ordini di e-commerce transfruntieraumentatu di 461,26%annu à annu.I principali clienti include SHEIN, CDF, JD, etc.

Industria di fabricazione di prudutti di carta
A quantità di ordine era363 milioni di yuan, un annu à l'annuaumentu di 336,07%.
Industria tessili

A quantità di ordine era135 milioni di yuan, un annu à l'annuaumentu di 424,48%.

2) E fabbriche intelligenti sbarcanu constantemente, è a nova capacità di produzzione hè liberata gradualmente
AnhuiInformateFabbricahà introduttu u sistema di gestione di u prucessu di produzzione MES, ottenendu una gestione digitale è visuale di i prucessi di produzzione, è aumentendu a capacità di produzzione da15%.

JiangxiInformateFabbricapò ottene una capacità di pruduzzione di 1000 setti di trasliele à l'annu dopu a pruduzzione iniziale, è una capacità di produzzione di 2000 setti di trasliele à l'annu dopu a produzzione piena.

L'infrastruttura diTailandaInformatefabbricahè stata finita è a produzzione hè imminente.

A cumpagnia hà capacità di produzzione à grande scala per trè tippi di prudutti:scaffali, navette, èimpilatoregrus, è a capacità di pruduzzione hè gradualmente liberata.

2-13)Aderisce à l'innuvazione tecnologica è entra in u campu di i semiconduttori
ROBOTECH, una filiale di a cumpagnia, hà superatu parechje difficultà tecniche è furnitu soluzioni di automatizazione di logistica intelligente innovativa è rivoluzionaria per l'industria di i semiconduttori in a produzzione è a fabricazione di wafers di siliciu di grande diametru per circuiti integrati, risponde à i bisogni di i clienti per ottene senza contaminazione è senza contaminazione. tracciabilità in tempu reale di materiali wafer in tuttu u prucessu.Questu marca un avanzu efficace in l'almacenamiento automatizatu di wafer di semiconduttori è marca ancu l'entrata ufficiale di a cumpagnia in u campu di i semiconduttori, facultà l'imprese di semiconduttori cù soluzioni intelligenti di automatizazione logistica.

4)Aduprate u spiritu di l'artighjanu per creà prughjetti di riferimentu di l'automatizazione domestica è internaziunale
U Prughjettu Huangshi Intelligent Warehouse di State Grid Corporation of China hè statu finitu cù successu
, cù una zona funziunale principale di circa5000 metri quatratu.U prughjettu generale adopta a suluzione di "à quattru vieradiusistema di navetta+à quattru viemultinavetta sistema+ sistema AGV +WMS+WCS+ Sistema di piattaforma di visualizazione 3D Eagle Eye". Avemu ottinutu a visualizazione, a digitalizazione è l'operazione intelligente è a gestione di u sistema di magazzinu. Comparatu à u magazzinu ordinariu, avemu riduciutu l'area di magazzinu da2500 metri quatratu, i costi di affittu ridotti da50%, hà aumentatu a capacità generale di inventariu da1,6 volte, è migliurà l'efficienza operativa da2,2 volte.

3-1
U prughjettu di u Giappone Kyocera Group
, unu di a Fortuna500 cumpagnie, hè stata fundata da Kazuo Inamori, unu di i "Four Saints of Business" in Giappone.ROBOTECH furnisce un sistema di almacenamentu automatizatu per a so fabbrica di batterie di u mercatu di almacenamentu di energia solare + energia in Osaka, Giappone, ottene l'automatizazione, a digitalizazione è a gestione intelligente di tuttu u prucessu di produzzione è di almacenamento, aiutendu à risolve i punti di dolore cum'è l'altu costu, a bassa efficienza, a multiplicità. prucessi, è a gestione cumplessa di materiali, riducendu i costi è cresce l'efficienza, è ottenendu una cunnessione efficace è una cullaburazione trà e linee di produzzione è l'equipaggiu.

1-1-1

5)Riforma di gestione per migliurà a struttura di gestione per l'espansione di l'affari
Ottimisate a struttura organizzativa: Stabbilisce a struttura organizzativa di un centru è trè unità di cummerciale di u Gruppu Inform, vale à dì u Centru di Gestione di l'impresa, l'unità di affari di l'automatizazione, l'unità di affari di stacker crane è l'unità di affari di Racking.

6)Innuvazione tecnologica di punta, assistendu à l'aghjurnamentu è l'iterazione à u livellu tecnicu
A cumpagnia hà prufondamente applicatu tecnulugii avanzati cum'è gemelli digitale, piattaforma media di dati, cumunicazione 5G, intelligenza artificiale, Internet industriale, è hà lanciatu una piattaforma gemela digitale chì integra intelligenza artificiale, edge computing, big data, 5G industriale è tecnulugia visuale.

7) A custruzzione di echelon di talentu per furnisce a forza motrice per u sviluppu durevule
Ottimisate u mecanismu di cultivazione di talentu, prumove a cultivazione di talentu è a custruzzione di l'echelon, realizà a furmazione à tutti i livelli in modu ordinatu, accelerà l'intruduzione di talenti high-tech, è sustene a strategia di sviluppu più altu di a cumpagnia.

8)Rafforza l'influenza di a marca è a custruzione di u sistema di marketing
A marca Inform è a marca ROBOTECH anu vintu parechji tituli d'onore, cumprese "Excellent Intelligent Logistics Brand Enterprise", "Marca Recommended for Logistics Technology Equipment", "Frontier Technology Award for Intelligent Logistics Industry", "Product Technology Innovation Award for Intelligent Logistics Industry". ", è "Brand Award for Intelligent Logistics Industry Strength".

Inform Storage hè statu ricunnisciutu cum'è una impresa "specializata, raffinata è innovativa" in a pruvincia di Jiangsu, è ROBOTECH hè stata scelta cum'è una impresa di dimostrazione di fabricazione orientata à u serviziu (piattaforma) in a pruvincia di Jiangsu.Hè stata ricunnisciuta da a cumpagnia di ricerca è cunsulenza di a logistica è di a catena di supply chain internaziunale, Logistics IQ, cum'è una di e prime trè imprese di fabricazione è di produzzione di stacker grue 20 in u mondu.

4-1

5-1
4. S
rispunsabilità suciali
Da marzu à aprile 2022, a cità di Ma'anshan hè stata chjusa per via di l'epidemie.Inform Storage hà superatu parechje difficultà è hà pigliatu parechje misure per ripiglià u travagliu è a produzzione!À u listessu tempu, e donazioni di carità anu aiutatu l'area di Ma'anshan à luttà contr'à l'epidemie, interpretendu a rispunsabilità corporativa attraversu azioni pratiche, è riceve elogi da tutti i settori di a sucità.

6-1


5. K
e industrie

7-1 8-1

8-1

 

 

NanJing Inform Storage Equipment (Group) Co.,Ltd

Telefuninu: +8613636391926 / +86 13851666948

Indirizzu: No. 470, Yinhua Street, Jiangning District, Nanjing Ctiy, China 211102

situ web:www.informrack.com

E-mail:lhm@informrack.com 

kevin@informrack.com


Tempu di post: May-10-2023

Seguici